Bez wątpienia największe znaczenie pod względem sprzedażowym dla Hondy będzie mieć nowa generacja małego Jazza, która musi sprostać bardzo poważnej konkurencji w segmencie B. Jednak i pozostałe modele wydają się nie mniej ważne, choćby z tego względu, iż symbolizują zaangażowanie firmy w kwestię redukcji zanieczyszczeń i pokazują drogę, którą w niedalekiej przyszłości najprawdopodobniej pójdzie Honda.

A ta najbliższa przyszłość to niewątpliwie napęd hybrydowy. W Paryżu Honda pokaże koncepcyjną jeszcze wersję drugiej generacji swojej pierwszej hybrydy Insight, Civic Hybrid po liftingu oraz CR-Z Hybrid Sports.

Wprowadzenie nowych pojazdów hybrydowych nie oznacza, że doceniany Civic Hybrid został zepchnięty na margines. Wręcz przeciwnie, 4-drzwiowy sedan doczekał się liftingu nadwozia, który ma za zadanie pomóc mu przekraczać kolejne pułapy sprzedaży na rynkach całej Europy. Zmiany objęły przód nadwozia, gdzie umieszczono nowe reflektory i bardziej agresywną osłonę chłodnicy oraz tył, który otrzymał nowe lampy. Zastosowano także nowy wzór obręczy aluminiowych. Zmiany te zostaną również wprowadzone w 4-drzwiowej wersji Hondy Civic napędzanej konwencjonalnym silnikiem benzynowym o pojemności 1.8-litra, oferowanej na niektórych rynkach europejskich, w tym i w Polsce.

Model CR-Z to niewielki, sportowy samochód koncepcyjny, prezentujący kierunek rozwoju małych, benzynowo-elektrycznych pojazdów hybrydowych, które trafią do większego grona odbiorców. Hybrydowy model coupe zbudowany w oparciu o koncept CR-Z dołączy do gamy pojazdów Hondy w niedalekiej przyszłości, promując samochody o niskiej emisji CO2. Sportowy model typu 2+2 posiada przedzieloną spojlerem tylną szybę, która stała się znakiem rozpoznawczym m.in. modeli CR-X oraz najnowszych 3- i 5-drzwiowych wersji Hondy Civic.

Francuski salon będzie również gościł produkcyjną wersję modelu napędzanego ogniwami paliwowymi FCX Clarity, który na początku sierpnia tego roku został dostarczony pierwszemu klientowi w Stanach Zjednoczonych. Jedną z głównych zalet tego pojazdu to emitowanie z rury wydechowej jedynie pary wodnej. Produkcja FCX Clarity rozpoczęła się w lipcu tego roku w Japonii, a pierwsi japońscy klienci otrzymają swoje samochody na zasadach leasingu pod koniec roku.