Do tej pory Hummer miał w swojej gamie tylko jeden model typu pickup. Jednak w przypadku modelu H2 SUT, z racji raczej minimalnych rozmiarów części ładunkowej, ciężko było mówić o prawdziwym pickupie. Teraz ma się to zmienić. Hummer X3T, który bazuje oczywiście na rozwiązaniach technicznych i na płycie podłogowej z wersji bez odkrytej części bagażowej, ma wydłużony rostaw osi do 3,41 m (o 86 mm), dzięki czemu udało się zmieścić zarówno pięcioosobową kabinę, jak i całkiem pokaźnych rozmiarów pakę. Jej długość wynosi nieco ponad 1,5 m, a szerokość niecałe 1,3 m. Możliwości transportowe są więc spore, a dodatkowo można złożyć, dzieloną w stosunku 60:40, tylną kanapę.

Takie same, jak w Hummerze H3, będą oferowane wersje silnikowe. W podstawowej pod maską pracować będzie 3,7-litrowa jednostka benzynowa o mocy 242 KM i maksymalnym momencie obrotowym 328 Nm. Do wyboru będzie bądź pięciobiegowa skrzynia manualna, bądź czterostopniowy automat. Mocniejsza wersja dysponować będzie 5,3-litrowym silnikiem V8 rozwijającym moc 300 KM i o maksymalnym momencie 434 Nm (przy 4.000 obr/min). Tu już wyboru przekładni nie będzie, oferowana będzie tylko czterostopniowa skrzynia automatyczna.

Za to kierowca będzie mógł wybrać spośród dwóch typów zawieszenia. W standardzie oferowane będzie zawieszenie, mająca stanowić kompromis pomiędzy jazdą po twardej nawierzchni a jazdą w trudniejszym terenie, z 242-milimetrowym prześwitem. Dla fanów offroadu oraz tych, którzy będą wykorzystywać model H3T do pracy w naprawdę trudnym terenie przygotowane zostało specjalne terenowe zawieszenie, gdzie obok innych rozmiarów kół, zwiększonego prześwitu (do 285 mm) wprowadzono m.in. także dodatkowe wzmocnienia oraz elektroniczne blokady mechanizmów różnicowych na przedniej i tylnej osi.