- W Juke'u zmieniono elementy zapewniające wygodę podróżowania, takie jak powiększony ekran multimediów i poprawiony system inforozrywki
- Wszystkie wersje modelu są teraz wyposażone w elektryczny hamulec ręczny oraz system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu
- Pod maską nadal znajduje się litrowa jednostka benzynowa o mocy 117 KM lub układ hybrydowy oferujący 143 KM
Nissan Juke pierwszej generacji dał się poznać tym, że miał wyjątkowo dziwną stylistykę, którą albo się kocha, albo nienawidzi. Druga generacja, choć nie jest już tak odważna, to zachowała kształt znany z poprzednika. Jak się jednak okazuje, nie miała jednego z kluczowych elementów dla klientów – koloru.
Nissan Juke po liftingu: największą zmianę zauważysz bez trudu
Dlatego teraz, przy okazji odświeżenia Nissana Juke’a drugiej generacji, Japończycy naprawili ten błąd. Do palety wraca żółty, kanarkowy kolor. I to właśnie tym chwalą się najbardziej, bo podobno tego najbardziej brakowało klientom zainteresowanym tym modelem.
Jednak zmiany w palecie kolorów to nie koniec. Zmodyfikowano elementy odpowiedzialne za komfort i wygodę podróżowania. W wersjach wyższych niż Acenta centralny ekran multimediów powiększono do 12,3 cala oraz został on pochylony w kierunku kierowcy o 8 stopni, co ma poprawić wygodę obsługi. Taką samą przekątną ma również wyświetlacz zegarów.
Producent zainstalował na pokładzie nowy system inforozrywki, który ma być bardziej intuicyjny i lepiej się dogadywać z kierowcą. Jest on w stanie dokładniej rozumieć naturalną mowę oraz ma w bazie więcej zapisanych zwrotów i wyrażeń, które może zrozumieć jako polecenie. Jest także bezprzewodowa łączność Apple CarPlay oraz Android Auto. Ponadto na postoju można odtwarzać filmy z urządzeń podłączonych przez USB.
Nissan Juke po liftingu zmienił się kosmetycznie
Pozostałe zmiany we wnętrzu Juke’a obejmują m.in. powiększenie schowka w desce rozdzielczej do 7,8 litra. Podłokietnik został przeprojektowany tak, aby zapewniać lepsze wsparcie, przez co jest teraz nieco większy.
Wszystkie wersje modelu Juke są teraz wyposażone w elektryczny hamulec ręczny, a w wersji hybrydowej przyciski e-Pedal oraz EV Mode zostały przeniesione w inne miejsce. Z kolei wszystkie wersje od N-Connecta wzwyż są wyposażone w ładowarkę indukcyjną, a z przodu i z tyłu pojazdu dostępne są gniazda USB-A i C.
Odświeżony Juke jest standardowo wyposażony w system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu. Poprawiono również tylną kamerę, która jest teraz standardem we wszystkich wersjach modelu.
Odświeżone zostały także inne kolory w palecie Juke’a, a także zaoferowano nowe wzory felg i tapicerki.
Nic nie zmieniło się z kolei w kwestii napędu. Pod maską dalej może się znaleźć litrowa jednostka benzynowa o mocy 117 KM, która współpracuje z manualną skrzynią 6-biegową lub 7-biegowym dwusprzęgłowym automatem, lub układ hybrydowy oferujący 143 KM.