"Jakość, pewność, inspiracja" - to hasło nowej strategii Hyundaia, która ma się przyczynić do zmiany dotychczasowego postrzegania tej koreańskiej marki. Hyundai dąży bowiem do osiągnięcia pozycji marki z wyższej półki, kierowanej do klientów ceniących wysoką jakość, nowoczesne technologie i atrakcyjną stylistykę.

Wersja Top-Line przygotowana została z myślą o klientach, którzy oczekują wygodnego i bezpiecznego auta, z dobrym wyposażeniem i w konkurencyjnej cenie. Model Atos w wersji Top-Line wyposażony jest w dwie poduszki powietrzne oraz system ABS z EBD i kosztuje 30.900 zł. Modele Getz i Accent w wersji limitowanej Top-Line posiadają w standardzie klimatyzację, a ich ceny zaczynają się odpowiednio od 39.200 oraz od 46.500 zł.

W ofercie pojawił się także Hyundai Sonata z nowym, 2-litrowym silnikiem benzynowym CVVT o mocy 145 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 188,3 Nm i jest osiągany przy przy 4.250 obr/min. Nowy silnik Sonaty charakteryzuje się także niskim spalaniem na poziomie 6,6l/100km w cyklu pozamiejskim i 8l/100 km w cyklu mieszanym. Ceny Sonaty z nowym silnikiem zaczynają się od 78.900 zł, a w wyposażeniu znajduje się m.in. 6 poduszek powietrznych, EBS z EBD, system ESP, asystent hamowania BAS, klimatyzacja, pełna elektryka szyb i felgi aluminiowe.

Z kolei na klientów poszukujących pojazdów użytkowych czeka Hyundai H-1 Van z nowym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,5 litra i mocy 140 KM spełniającym normy emisji spalin Euro 4. Dostawczy, 3-osobowy H-1 występuje w trzech wersjach wyposażenia, których ceny zaczynają się od 68.900 zł. Przestrzeń ładunkowa H-1 Vana, który występuje wersji z przedłużonym rozstawem osi, ma objętość 5,71 m3 i maksymalną ładowność prawie 1,4 t.