Bioetanol, jako alternatywne paliwo w stosunku do tradycyjnej benzyny, jest już z powodzeniem stosowany przez amerykańską markę na rynku amerykańskim oraz brazyliskim. Teraz przyszedł czas i na rynek europejski, gdzie pojawia się coraz więcej modeli przystosowanych do tego rodzaju paliwa. Tym samym Cadillac potwierdza dużą wagę, jaką przywiązuje od pewnego czasu do rynku europejskiego.

Gama silnikowa Cadillaca BLS Wagon poza tymi samymi silnikami co w wersji sedan - benzynowe: 2,0 175 i 210 KM oraz 2,8 V6 255 KM, a także diesel 1,9 150 KM - powiększy się o jedną jednostkę wysokoprężną. 1,9-litrowy silnik oferować będzie moc 180 koni mechanicznych oraz maksymalny moment obrotowy 400 Nm. W zależności od wersji silnikowej BLS Wagon dostępny będzie z sześciobiegową skrzynią manualną lub z cztero-, bądź pięciostopniowym automatem.

Pod względem designu BLS kombi będzie charakterystycznym przedstawicielem marki Cadillac - z kanciastym nadwoziem, grillem w kształcie litery 'V' oraz pionowo ułożonymi tylnymi światłami, w których zastosowano technologię LED. W porównaniu do podstawowej wersji BLS Wagon będzie o 36 mm dłuższy (4.716 mm). Jego szerokość wynosi 2.038 mm, zaś wysokość 1.543 mm. Pojemność bagażnika można powiększyć z podstawowych 419 do 1.285 litrów.

Europejscy klienci będą mieli do wyboru cztery wersje wyposażeniowe. Już w podstawowej - Business - znajdziemy m.in. sześć poduszek powietrznych, klimatyzację, tempomat, komputer pokładowy, ESP oraz radio CD. Wersja Elegance została poszerzona m.in. o dwustrefową klimatyzację, czujniki deszczu, fotele regulowane w czterech płaszczyznach. Wersja Sport oferuje 18-calowe felgi, obniżone zawieszenie, we wnętrzu drewniane elementy zostały zastąpione aluminiowymi, zaś Sport Luxury - dostępna wyłącznie z silnikami 2,8 V6 i 1,9D - otrzymała ponadto lampy biksenonowe, podgrzewane i elektrycznie ustawiane fotele ze skórzaną tapicerką i opcją zapamiętywania ustawień.