Jesienią Porsche wprowadziło do swojej oferty linię Platinum Edition dla modelu Panamera (oficjalny debiut na salonie samochodowym w Los Angeles), a teraz poszerza jej dostępność również o nowe Cayenne, Cayenne E-Hybrid oraz Cayenne S, tak jak to miało miejsce w poprzedniej generacji tego SUV-a.

Porsche Cayenne Platinum Edition – pełna elegancja

Podobnie jak w przypadku limuzyny edycja specjalna SUV-a wyróżnia się unikalnymi, zarezerwowanymi dla niej dodatkami wykończenia w kolorze Satin Platinum. Są charakterystyczne wstawki w poprzeczkach przednich wlotów powietrza, napis „PORSCHE” zintegrowany z LED-ową tylną listwą, oznaczenie modelu na tylnej pokrywie, standardowe 21-calowe obręcze RS Spyder Design oraz sportowe końcówki wydechu i czarne listwy wokół bocznych szyb. Cayenne Platinum Edition dostępny jest w kilku kolorach nadwozia do wyboru. Oprócz standardowego białego lub czarnego klienci mogą zamawiać auto z lakierem metalizowanym Jet Black, Carrara White, Mahogany i Moonlight Blue lub specjalnym Crayon.

Porsche Cayenne Platinum Edition – luksus i komfort

Wnętrze nowej edycji wyróżniają m.in. pasy bezpieczeństwa Crayon oraz srebrne detale i ze szczotkowanego aluminium, w tym nakładki na progi drzwi, na których dodatkowo umieszczono napis „Platinum Edition”. Poza tymi elementami standard wyposażenia Cayenne’a Platinum Edition obejmuje m.in.: światła główne LED z Porsche Dynamic Light System (PDLS), panoramiczny dach, przyciemniane tylne szyby, system dźwięku przestrzennego Bose®, ambientowe podświetlenie wnętrza, sportowe fotele ze skórzaną tapicerką i 8-kierunkową regulacją elektryczną, herb Porsche na zagłówkach przednich i zewnętrznych tylnych siedzeń oraz analogowy zegarek na desce rozdzielczej. Na życzenie dostępne są dodatkowe opcje w ramach programu Porsche Exclusive Manufaktur, które pozwalają na jeszcze bardziej ekskluzywną personalizację samochodu.

Porsche Cayenne Platinum Edition – moc od 340 do 462 KM

Porsche Cayenne Platinum Edition oferowane jest z silnikiem 3.0 V6 o mocy 340 KM w cenie od 441 tys. złotych. Wariant Cayenne S E-Hybrid dysponujący mocą 462 KM został wyceniony na minimum 469 tys. zł. Najdroższa w palecie jest odmiana Cayenne S z silnikiem 2.9 V6 o mocy 440 KM, za którą trzeba zapłacić minimum 535 tys. zł. Auta można już zamawiać u dilerów Porsche.