Podstawą dla obu wersji jest sztywna struktura sedana G6, zaprojektowana w europejskim stylu, z jednym z największych w swojej klasie rozstawów osi wynoszącym 2.852 mm. Zapewnia to wystarczająco dużo miejsca wewnątrz auta, obie wersje przeznaczone są dla czterech dorosłych osób. Jednocześnie polepszone zostały właściwości jezdne.

Zarówno coupe jak i kabriolet modelu G6 zapewniają łatwy dostęp do auta. Drzwi w obu wersjach są o 152 mm dłuższe niż w wersji sedan, a ponadto o kilka centymetrów przewyższają też pod tym względem konkurencję. Pomocny przy wsiadaniu i wysiadaniu do/z tylnych siedzeń jest przedni fotel pasażera, który po złożeniu oparcia przesuwa się do przodu. Również fotel kierowcy zawiera taką funkcję, po naciśnięciu przycisku łatwo dostępnego też z tylnych miejsc. Na tylnych siedzeniach pasażerowie mają więcej miejsca, ok. 89 cm na nogi, tj. 3-4 cm mniej niż przykładowo inny sedan marki Pontiac - Grand Prix. Z kolei przestrzeń na głowę jest porównywalna z sedanem G6.

Składany, twardy dach w wersji cabrio został zaprojektowany przez niemiecką firmę Karmann i należy do najdłuższych, jakie można spotkać w kabrioletach różnych marek. Składa się on po naciśnięciu przycisku w ciągu 30 sekund. Bagażnik kabrioleta ma pojemność 164 l, a przy złożonym dachu 61 l.

Obie wersje wyposażone zostały w te same jednostki napędowe. Podstawowa wersja GT napędzana jest 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 3,5 l, mocy 200 KM i maksymalnym momencie 302 Nm. Silnik ten współpracuje z czterostopniową skrzynią automatyczną, która ma możliwość wyboru trybu ręcznego.

Natomiast mocniejsza wersja, oznaczona symbolem GTP, posiada 3,9-litrowy silnik V6 o mocy 240 KM i maksymalnym momencie 339 Nm. Przeniesienie napędu odbywa się lub za pomocą czterostopniowej automatycznej przekładni z trybem ręcznym, lub za pomocą sześciobiegowej manualnej skrzyni biegów.