• Popularne dostawcze samochody, które zwracają uwagę kolorem nadwozia i sportową stylizacją. Wykończenie wnętrza i design kokpitu jak w sportowym samochodzie osobowym
  • Zmiany stylistyczne nie powodują ograniczenia praktyczności Transitów ani utraty gwarancji
  • Do napędu służą diesle EcoBlue, łączone z manualnymi lub automatycznymi skrzyniami biegów

Czy dostawczaki muszą być tylko praktyczne, funkcjonalne i nie do zdarcia? Wcale nie, jak pokazują najnowsze odmiany Forda Transita. Modele Custom i Connect MS-RT zostały stworzone dla użytkowników, którzy także w pracy chcą się wyróżniać z tłumu. Sportowa stylizacja, nawiązująca do Fiesty WRC teamu rajdowego M-Sport Forda, w żaden sposób nie ogranicza trwałości ani innych praktycznych walorów Transitów, nie zmienia też warunków gwarancji udzielanej przez producenta.

Ford Transit MS-RT przyciągnie uwagę

Transit Custom i Transit Connect w odmianie MS-RT mają agresywniej wystylizowany przód, w szczególności grill, wloty powietrza ze zintegrowanymi światłami przeciwmgłowymi i nawiązujący do sportów samochodowych dyfuzor. Przednie reflektory to biksenony.

Duże nadkola mieszczą 18-calowe alufelgi OZ w kolorze antracytowym. Z tyłu dyfuzor i spoiler dachowy podkreślają sportowy styl. Transit Custom MS-RT wyposażony został w dwururowy sportowy układ wydechowy, podczas gdy Transit Connect MS-RT ma aż cztery końcówki wydechu. W opcji można zamówić czarne ceramiczne końcówki.

Oprócz standardowych lakierów Transit Custom MS-RT oferowany jest też w rzucających się w oczy kolorach specjalnych. Dodatkowo właściciel może zindywidualizować swoje auto dostawcze zestawem naklejek.

We wnętrzu Transity MS-RT wyposażane są w fotele obite skórą i zamszem, sportową kierownicę z wykończeniami z włókna węglowego i elementy kokpitu z logo MS-RT. System multimedialny może być obsługiwany za pomocą kolorowego wyświetlacza dotykowego lub głosowo. Na pokładzie jest nawigacja i kamera cofania.

Transit Custom MS-RT napędzany jest 185-konnym dieslem 2.0 EcoBlue engine, osiągającym moment obrotowy 415 Nm i współpracujący do wyboru z 6-biegową skrzynią ręczną lub automatyczną. Jego spalanie mierzone wg WLTP to 7.5 l/100 km, emisja CO2 – 196 g/km. W Transicie Connectcie MS-RT 120-konny 1.5-lowy diesel EcoBlue o maksymalnym momencie obrotowym 270 Nm współpracuje z 6-biegowym „manualem” lub 8-stopniowym „automatem”, przy zużyciu paliwa 6.2 l/100km, i emisji CO2 162 g/km.

Fordy Transity MS-RT trafią jesienią na rynki Francji, Węgier, Niderlandów, Norwegii, Rumunii i Wielkiej Brytanii.