Logan Van jest dostępny na rynku rumuńskim i bułgarskim już od lutego 2007 roku, a Logan Pick-up od marca 2008 roku.

Dacia Logan Van, podobnie jak siostrzany model Logan MCV, posiada we wszystkich wersjach boczne tylne drzwi jak w samochodzie osobowym. Drzwi te umożliwiają swobodny dostęp do przestrzeni ładunkowej zarówno z lewej, jak i z prawej strony.

Dostęp do tyłu samochodu zapewniają dwuskrzydłowe drzwi dzielone asymetrycznie 1/3-2/3. Podobnie jak w modelu Logan MCV, również tutaj drzwi te otwierają się pod trzema różnymi kątami: 40°, 90° lub 180°. Kąt 40° ułatwia załadunek w miejscach o ograniczonej ilości wolnej przestrzeni.

Już na etapie projektowania konstrukcję nadwozia Logana MCV i Logana Van tworzono z myślą o ich wykorzystaniu, zarówno w charakterze samochodów osobowych, jak i dostawczych. Dlatego też ich wytrzymałość i sztywność spełnia w całości wymagania stawiane pojazdom dostawczym. Konstrukcja nadwozia Logana Van umożliwia przewóz ładunków o masie do 800 kg.

Dzięki długości, szerokości oraz wysokości przestrzeni ładunkowej, wynoszącej odpowiednio 1936 mm, 1420 mm i 940 mm, Dacia Logan Van dysponuje przestrzenią ładunkową o objętości 2,5 m3. Dla wygody w użytkowaniu próg załadunku został obniżony do wysokości 582 mm.

Będąca jednym z głównych atutów Dacii Logan Pick-up skrzynia ładunkowa została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu jej maksymalnej trwałości. Jest ona przystosowana do przewozu ładunków o masie do 800 kg i wyposażona seryjnie w osłony wzmacniające na górnych krawędziach burt skrzyni (na bokach i z tyłu), które chronią nadwozie podczas operacji załadunku/rozładunku i wytrzymują obciążenia rzędu 100 kg. Za bezpieczeństwo ładunku odpowiada również uchylna tylna klapa skrzyni, która po opuszczeniu wytrzymuje obciążenie do 300 kg.

Dacia Logan Pick-up pomieści w skrzyni ładunkowej towary o znacznych rozmiarach. Długość i szerokość skrzyni ładunkowej, wynosi odpowiednio 1,80 m i 1,38 m. Po opuszczeniu uchylnej tylnej klapy, próg załadunku nie przekracza wysokości 64 cm, co znacznie ułatwia wszelkie operacje. Umieszczony z tyłu pojazdu stopień zapewnia użytkownikowi łatwy i szybki dostęp do skrzyni ładunkowej. Skrzynia posiada w sumie 16 punktów mocowania, umożliwiających solidne zamocowanie różnego rodzaju ładunku. Osiem punktów mocowania ładunku znajduje się na osłonach ścian bocznych skrzyni. Dwa kolejne znajdują się na kracie zabezpieczającej tylną ścianę kabiny. Sześć pozostałych punktów mocowania umieszczonych jest na podłodze skrzyni.

Dacia Logan Pick-up jest przystosowana do specjalistycznych zabudów w zależności od potrzeb takich, jak chłodnia, izoterma, nadwozie wielkoprzestrzenne.