Jej prowadzenie ma być teraz jeszcze łatwiejsze za sprawą systemu elektronicznego regulowania dynamiki i toru jazdy VSA oraz systemu DBW, który usprawni sterowanie przepustnicą i silnikiem. Nie bez wpływu na wyższy komfort prowadzenia pozostaną usprawnienia dokonane w dźwigni zmiany biegów.

Nowe rozwiązania wprowadzone zostały również w zakresie konstrukcji otwieranego dachu. Oprócz wersji sztywnej, producent proponuje teraz jeszcze 3-częściowy, elastyczny dach z impregnowanego brezentu (speedster cover), chowający się po złożeniu w tylnej części nadwozia. Charakterystyczny wygląd przypominający klasyczne samochody sportowe osiągnięto dzięki zastosowaniu dwóch kopułek wystających nad pałąkami antykapotażowymi.

Świeżości autu dodają kolory nadwozia - metalizowany Deep Burgundy i perłowy Bermuda Blue oraz brązowo-czarne wykończenie wnętrza. Nowy system audio wyposażono w dwa głośniki o mocy 60 W każdy, zainstalowane w pałąkach umieszczonych za zagłówkami oparć foteli.

We Frankfurcie po raz pierwszy pokazana zostanie udoskonalona wersja reprezentanta Hondy w segmencie D. Poza zmianami w stylistyce wnętrza i nadwozia, nowy Accord wyróżnia się po raz pierwszy w Europie zastosowanym zaawansowanym systemem bezpieczeństwa ADAS, opracowanym przez inżynierów koncernu.

Jego zadaniem jest poprawienie komfortu prowadzenia pojazdu oraz zwiększenie poziomu bezpieczeństwo podróżujących. W skład tego rozwiązania wchodzą: radarowy system utrzymujący stałą prędkość jazdy oraz dystans między pojazdami ACC oraz - pokazany po raz pierwszy w Europie - system utrzymywania pojazdu na właściwym pasie ruchu LKAS. Jego działanie polega na śledzeniu białych linii oddzielających pasy ruchu po obu stronach pojazdu i automatycznym reagowaniu (przez odpowiedni skręt kierownicy) w momencie zjechania z toru jazdy (rozwiązanie montowane fabrycznie, dostępne na razie tylko w samochodach z kierownicą po prawej stronie).