Obok premierowego Magentisa z pewnością crossover Multi-S przyciągać będzie największą liczbę zwiedzających w tej części wystawy. Szczególnie auto to może przypaść do gustu młodym, choć już posiadającym swoje rodziny, amatorom motoryzacji. Nowoczesna stylistyka oraz połączenie cech vana z autem typu SUV, to recepta na popularność w obecnych czasach. Choć model ten nie trafi do hal produkcyjnych, to jednak zebrane doświadczenie oraz uwagi od potencjalnych klientów mogą zaowocować w przyszłości nowymi rozwiązaniami.

Nazwa Multi-S ma nawiązywać do trzech cech samochodu - sporty, spacious i smart (sportowy, przestrzenny i elegancki). Przód auta podkreśla jego dynamikę, zaś tylna część ponad 4,5-metrowego na 19-calowych kołach auta jest bardziej masywna i raczej prosta. Rozstaw osi wynoszący 2,7 m, szerokość - 1,85 m i wysokość - 1,65 m świadczą o sporej ilości miejsca wewnątrz pojazdu.

W ogóle wnętrze zostało tak zaprojektowane, by oprócz przestronności zapewnić także podróżującym sporą dawkę komfortu. I tak prototypowa Kia posiada m.in. szklany dach, nowocześnie wyglądającą konsolę centralną, pojemne schowki, osobną klimatyzację dla drugiego i trzeciego rzędu siedzeń.

Zaprezentowany na wystawie egzemplarz Multi-S wyposażony został w 2,7-litrową jednostkę benzynową V6 współpracującą z pięciobiegową przekładnią automatyczną. Wg zapewnień przedstawicieli koncernu na stoisku Kia Multi-S mogłaby być także napędzana dwulitrowym turbodieslem oraz współpracować z większą gamą skrzyń biegów.

W aucie nie zabrakło również najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa podróżujących. Systemy ESP, MDPS (układ wspomagający kierowanie), TPMS (system mierzący ciśnienie w oponach), AFS (system sterujący światłami) wraz z kurtynami powietrznymi chroniącymi wszystkich pasażerów i aktywnymi zagłówkami zapewniają najlepszą ochronę w tej klasie samochodów.