Ten ultra-kompaktowy samochód miejski może przewozić nawet trzy osoby dorosłe i jedno dziecko lub - jako pojazd jednomiejscowy - różnej wielkości ładunki. Łatwy dostęp do wnętrza i załadunek bagaży umożliwiają napędzane elektrycznie "pantografowe" drzwi, podwójne po stronie pasażera i pojedyncze po stronie kierowcy. TRIXX posiada także szereg innych pomysłowych rozwiązań, m.in. nadmuchiwane tylne siedzenie, składany fotel pasażera oraz otwierany przyciskiem "właz" dachowy dla przewozu w pozycji pionowej wyjątkowo długich przedmiotów. Tylny bagażnik wysuwa się na zewnątrz jak szuflada i mieści ładunki cięższe lub nie nadające się do transportu w kabinie. Napęd samochodu stanowi turbodiesel 1.3 CDTI o mocy 51 kW (70 KM), stosowany również w Corsie i Agili.
Właśnie dzięki możliwościom adaptacji kabiny oraz rzeczywiście niewielkim wymiarom zewnętrznym (długość 3,04, szerokość 1,66 i wysokość 1,57 metra), przednionapędowy TRIXX może być idealnym samochodem dla mieszkańców dużych miast. Mieści dwie osoby z bagażem albo trzy z dzieckiem - lub samego kierowcę. Fotel przedniego pasażera daje się złożyć, tworząc niezwykle obszerną przestrzeń ładunkową o pojemności 890 litrów (pomiar VDA). Jej długość wynosząca 1,53 metra (od ściany tylnej do deski rozdzielczej) pozwala nawet wozić w pełni złożony i wyposażony rower MTB.
Przedmioty większe i nieporęczne można bez trudu ładować przez dwoje bocznych drzwi, które otwierają się do przodu i do tyłu. Drzwi zawieszone są na specjalnych ramionach, umożliwiających ruch wzdłuż pojazdu - na podobieństwo drzwi przesuwnych. TRIXX nie potrzebuje więc tylnej klapy nadwozia, ma jednak w tym miejscu opuszczane okno, dające jeszcze łatwiejszy dostęp do środka. W połączeniu ze szklanym oknem dachowym, którego tylna połówka odsuwa się do przodu powstaje otwór ładunkowy, rozmiarem zbliżony do skrzyni małego pick-upa. Zmieszczą się tam przedmioty o szerokości do 960 mm, wysokości 430 mm i długości nawet 1400 mm.