Zobacz zdjęcia z targów w Dertoit.

Zgodnie z tą teorią, co jakiś czas pojawiają się koncepcyjne modele, w których wykorzystana jest nowa technologia ogniw paliwowych. Takim przykładem jest prototypowy Sequel, który koncern GM pokazał na wystawie motoryzacyjnej w Detroit.

Jednak nie tylko napęd jest tu rewolucyjny, GM zaprezentował także nową wizję, jak może wyglądać wnętrze aut w przyszłości. Już pierwsze spojrzenie na to auto powinno wywrzeć wrażenie. Ogromne wloty powietrza, moduły świetlne i masywny grill chłodnicy zwracają uwagę. Zarówno światła przednie, jak i tylne oraz kierunkowskazy wykonane zostały w technologii LED. Wloty powietrza znajdują się nie tylko w przedniej części pojazdu, ale również z tyłu. Odpowiedzialne są za chłodzenie silników elektrycznych znajdujących się z przodu i tyłu oraz akumulatorów.

Kolejnym elementem, który zwraca uwagę na to auto, jest szklany dach ciągnący się przez całą długość samochodu, którego poszczególne segmenty mogą być otwierane.

Nowym rozwiązaniem jest także technologia by-wire, która zastąpić ma tradycyjne układy hamulcowe, kierownicze, systemami elektrycznego sterowania, elektrycznego hamowania, czy przyspieszania.

W nowatorsko urządzonym wnętrzu brakuje typowej centralnej konsoli, która połączona jest z deską rozdzielczą. W Sequelu deska niejako "wisi" w powietrzu. Przyciski do obsługi radia i klimatyzacji zostały umieszczone w podłokietniku w drzwiach. Na tym, co pozostało ze standardowej konsoli, znajduje się jedynie dźwignia skrzyni biegów z dwoma trybami do jazdy w przód i do tyłu, którą ponadto można przesunąć do tyłu. Ponad nią znajduje się duży wyświetlacz zintegrowany z komputerem pokładowym, odtwarzaczem DVD i konsolą do gier. Ciekawym rozwiązaniem jest także obracany, tylko, gdy auto stoi, fotel przedniego pasażera.

Sequel mierzy 4.994 mm długości, 1.696 mm wysokości i 1.966 mm szerokości i choć karoseria została zbudowana całkowicie z lekkiego aluminium to auto waży 2.170 kg. Łącznie studyjne auto posiada moc 150 KM, co pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w niecałe 10 sekund i uzyskanie maksymalnej prędkości 145 km/h. Zasięg auta bez dodatkowego tankowania wodoru wynosi 480 km.