W trakcie czterech lat startów Lacetti 12 razy przejechał metę jako pierwszy, 37 razy plasował się na podium, a 8 razy ruszał do wyścigu z pole position. Kierowcom Chevroleta udało się też dwukrotnie zająć wszystkie stopnie podium.

Przyszedł czas na zmiany. W trakcie salonu samochodowego w Paryżu Chevrolet zaprezentował model Cruze. Kilka tygodni później europejski oddział firmy przedstawił wyścigowego Cruze'a WTCC, który będzie reprezentował markę podczas mistrzostw świata samochodów turystycznych WTCC w przyszłym roku. Oficjalna premiera wyścigowego Chevroleta miała miejsce w trakcie salonu samochodowego w Bolonii. Wybór padł na Włochy nieprzypadkowo. Przez wiele lat w czołówce WTCC znajdowały się zespoły pochodzące z tego kraju, a jednym z kierowców zespołu jest Włoch - Nicola Larini.

Pod maską auta znajduje się silnik o pojemności 2 litrów i mocy około 280 KM. We wnętrzu zamontowano solidną klatkę bezpieczeństwa i system gaśniczy. Zmodyfikowano również układ hamulcowy oraz zawieszenie.

Testy nowego samochodu wyścigowego - który zapoczątkował nową stylistykę nadwozia modeli Chevroleta w Europie - zostały już rozpoczęte i przebiegają zgodnie z planem. Zakończenie testów planowane jest pod koniec zimy. Cruze został opracowany, zbudowany i przygotowany przez ten sam zespół specjalistów, a za jego kierownicą zasiądą ci sami kierowcy, w związku z czym można mieć pewność, że takie same osiągi, niezawodność - a dzięki temu również sukcesy - są gwarantowane. Chevrolet Cruze zadebiutuje na torze wyścigowym w Brazylii, podczas otwarcia sezonu 2009 mistrzostw WTCC w Kurytybie. W sezonie 2009 mistrzostwa WTCC zostaną rozegrane ponownie na 12 torach, położonych w Ameryce Południowej i Środkowej, Afryce, Europie i na Dalekim Wschodzie.