Auto Świat Yaya Toure został ambasadorem marki Nissan

Yaya Toure został ambasadorem marki Nissan

Yaya Toure, trzykrotny zdobywca tytułu Afrykańskiego Piłkarza Roku oraz zwycięzca UEFA Champions League, został nowym globalnym ambasadorem marki Nissan.

Yaya Toure
Materiały prasowe
Yaya Toure

Zgodnie z zawartą umową pomocnik Manchester City i reprezentacji Wybrzeża Kości Słoniowej włączy się we współpracę partnerską Nissana z UEFA Champions League oraz Pucharem Narodów Afryki Orange 2015.

Yaya Toure dołącza do gwiazdorskiego zespołu ambasadorów Nissana przy UEFA Champions League, do którego od niedawna należą także pomocnik Barcelony i reprezentacji Hiszpanii Andres Iniesta oraz obrońca w PSG i reprezentacji Brazylii Thiago Silva.

Ambasadorowie przy UEFA Champions League będą współpracować z Nissanem w ramach programu Engineers of Excitement, którego celem jest uatrakcyjnienie kibicowania poprzez szereg akcji, takich jak na przykład plebiscyt na najlepszą bramkę tygodnia (Goal of the Week). Toure wystąpi także w serii nowych reklam telewizyjnych i prasowych UEFA Champions League, których emisja planowana jest w lutym 2015 r.

Yaya Toure nie tylko trzykrotnie został Afrykańskim Piłkarzem Roku, ale także wygrał UEFA Champions League z drużyną Barcelony oraz zdobył pięć tytułów ligowych dla czterech reprezentacji, w tym Anglii i Hiszpanii. Występujący ponad 80 razy w barwach Wybrzeża Kości Słoniowej Yaya Touré został niedawno kapitanem reprezentacji swojego kraju i poprowadzi ją w eliminacjach do Pucharu Narodów Afryki Orange 2015. Turniej rozpocznie się w styczniu, a iworyjski zawodnik ma szansę wystąpić w nim po raz szósty.

Nissan jest oficjalnym globalnym sponsorem motoryzacyjnym Superpucharu UEFA i UEFA Champions League na podstawie czteroletniej umowy zawartej na okres od sezonu 2014/2015 do 2017/2018. Nissan jest oficjalnym dostawcą motoryzacyjnym eliminacji i finałów Pucharu Narodów Afryki Orange 2015. Trzydziesta edycja tego turnieju rozpocznie się 17 stycznia 2015 r. w Maroku.

W lipcu 2014 r. Nissan rozszerzył swoje związki ze światem futbolu, stając się globalnym Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym City Football Group (CFG). Na mocy zawartej na pięć lat pierwszej umowy tego rodzaju w historii CFG, Nissan został pierwszym globalnym partnerem sieci piłkarskiej, zrzeszającej między innymi takie kluby, jak Yokohama F. Marinos (którego Nissan jest większościowym udziałowcem), a także Barclays Premier League Champions, Manchester City FC, Manchester City Women's FC, New York City FC oraz Melbourne City FC.

materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków