Oficjalny importer sprzedał dotychczas w Polsce 12 samochodów marki Chatenet. To co prawda małe, miejskie samochody, które nie wymagają od kierowcy posiadania prawa jazdy kategorii B. Do kierowania tymi mikrosamochodami wystarczy prawo jazdy kategorii AM (od 14 lat) – silnik Yanmar o mocy 5, 44 KM lub B1 (od 16 lat) – w przypadku wersji z silnikiem Lombardini o mocy 20,4 KM.
W aktualnej ofercie spółka APP ma trzy modele. Chatenet CH26 z silnikiem Yanmar o mocy 5,44 KM kosztuje 58,8 tys. zł, model CH32 z silnikiem Yanmar – 62,5 tys. zł, a najdroższa wersja CH30 z silnikiem Lombardini o mocy 20,4 KM wyceniona została na 63,5 tys. zł. Bez dopłaty otrzymamy metalizowany lub perłowy lakier nadwozia oraz biały lub czarny dach.
Natomiast za dopłatą możemy zamówić m.in. pakiet sportowy – 904 euro, lampy przeciwmgłowe – 165 euro, 15-calowe felgi aluminiowe – 505 euro, karbonowe wykończenie wnętrza – 229 euro, skórzane fotele – 588 euro, nakładki na błotniki – 275 euro, elektryczny szyberdach – 578 euro oraz pakiet i przygotowanie samochodu do nauki jazdy – 500 euro.
Przy zakupie nowego samochodu można otrzymać rabat do 1000 zł za wydatki poniesione na kurs przygotowawczy do egzaminu na prawo jazdy, lekcje dodatkowe i egazmin.
Jest też udzielany także rabat w wysokości średniej ocen na świadectwie szkolnym z roku szkolnego 2012/2013.
Nie jest to tanio, jednak polski importer podkreśla, iż są to samochody klasy premium i tańsze być nie mogą, zważywszy na ich wykonanie i jakość. Auta w całości powstają we Francji z komponentów najwyższej jakości.
Aktualnie powstaje w Polsce sieć sprzedaży, a serwisowaniem samochodów marki Chatenet zajmuje się Norauto.
Chatenet CH30 – długość 3065 mm, szerokość 1567 mm, wysokość 1453 mm, masa własna 399 kg pojemność bagażnika 600 l, silnik Lombardini o mocy 20,4 KM z bezstopniowa przekładnią, średnie zużycie paliwa4,4 l/100 km.
Chatenet CH32 – długość 3215 mm, szerokość 1567 mm, wysokość 1475 mm, masa własna 343 kg, bagażnik 800 l, silnik wysokoprężny Yanmar o mocy 5,44 KM z przekładnią bezstopniową.
Chatenet CH26 – długość 3065, szerokość 1567 mm, wysokość 1453 mm, masa własna 341 kg, pojemność bagażnika 600 l, silnik wysokoprężny Yanmar o mocy 5,44 KM, średnie zużycie paliwa 2,9 l/100 km.
Galeria zdjęć
Chatenet CH30 – długość 3065 mm, szerokość 1567 mm, wysokość 1453 mm, masa własna 399 kg pojemność bagażnika 600 l, silnik Lombardini o mocy 20,4 KM z bezstopniową przekładnią, średnie zużycie paliwa4,4 l/100 km.
Chatenet CH30 – długość 3065 mm, szerokość 1567 mm, wysokość 1453 mm, masa własna 399 kg pojemność bagażnika 600 l, silnik Lombardini o mocy 20,4 KM z bezstopniową przekładnią, średnie zużycie paliwa4,4 l/100 km.
Chatenet CH30 – długość 3065 mm, szerokość 1567 mm, wysokość 1453 mm, masa własna 399 kg pojemność bagażnika 600 l, silnik Lombardini o mocy 20,4 KM z bezstopniową przekładnią, średnie zużycie paliwa4,4 l/100 km.
W aktualnej ofercie spółka APP ma trzy modele. Chatenet CH26 z silnikiem Yanmar o mocy 5,44 KM kosztuje 58,8 tys. zł, model CH32 z silnikiem Yanmar – 62,5 tys. zł, a najdroższa wersja CH30 z silnikiem Lombardini o mocy 20,4 KM wyceniona została na 63,5 tys. zł. Bez dopłaty otrzymamy metalizowany lub perłowy lakier nadwozia oraz biały lub czarny dach.
Chatenet oferuje miejsce dla dwóch dorosłych osób wraz z bagażem.
Przy zakupie nowego smaochodu można otrzymać rabat do 1000 zł za wydatki poniesione na kurs przygotowawczy do egzaminu na prawo jazdy, lekcje dodatkowe i egazmin. Jest też udzielany także rabat w wysokości średniej ocen na świadectwie szkolnym z roku szkolnego 2012/2013.
Są to samochody klasy premium i tańsze być nie mogą, zważywszy na ich wykonanie i jakość. Auta w całości powstają we Francji z komponentów najwyższej jakości.
W aktualnej ofercie spółka APP ma trzy modele. Chatenet CH26 z silnikiem Yanmar o mocy 5,44 KM kosztuje 58,8 tys. zł, model CH32 z silnikiem Yanmar – 62,5 tys. zł, a najdroższa wersja CH30 z silnikiem Lombardini o mocy 20,4 KM wyceniona została na 63,5 tys. zł. Bez doplaty otrzymamy metalizowany lub perłowy lakier nadwozia oraz biały lub czarny dach.