Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Chrysler 300C

Chrysler 300C

Chrysler 300C kończy swój żywot. U nas dostępny był pod włoską marką
Aktualności

Chrysler 300C kończy swój żywot. U nas dostępny był pod włoską marką

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji
Co warto kupić

Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Chrysler z klasą żegna model 300C. Pod maską silnik 6.4 V8 HEMI
Premiery

Chrysler z klasą żegna model 300C. Pod maską silnik 6.4 V8 HEMI

Trudno o lepszy sposób na to, by przypomnieć o samochodzie, o którym zapomniała już większość klientów. Po kilkunastu latach Amerykanie kończą produkcję Chryslera 300C. Pożegnalna seria to ukłon w stronę marzycieli, którzy tęsknią za ogromnymi silnikami. Takich nie zabrakło, bo całą pulę wyprzedano w ciągu kilku godzin.

10-letnia limuzyna z mocnym dieslem - który samochód będzie najlepszym wyborem?
Rankingi Aut Używanych

10-letnia limuzyna z mocnym dieslem - który samochód będzie najlepszym wyborem?

Około 10-letnie samochody klasy wyższej mają wzięcie na rynku wtórnym, szczególnie gdy są napędzane turbodieslem. Nie małym, 4-cylindrowym, tylko R5, R6 lub V6! Oto siedem ciekawych propozycji.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane limuzyny wysokiego ryzyka
Rankingi Aut Używanych

Używane limuzyny wysokiego ryzyka

W każdym segmencie samochodów zdarzają się wersje podwyższonego ryzyka, ale w przypadku modeli klasy wyższej zły wybór może pociągnąć za sobą kolosalne wydatki

Top 10 - tanie i kuszące limuzyny
Co warto kupić

Top 10 - tanie i kuszące limuzyny

30 tys. zł to z pewnością niemało jak na auto używane, ale jeśli przyjrzymy się samochodom, które można za to kupić, spojrzymy na tę kwotę inaczej. Pokusa zakupu limuzyny jest duża, ale istnieje spore ryzyko.

Chrysler 300C Touring 5.7 Hemi - z archiwum Auto Świata
Testy

Chrysler 300C Touring 5.7 Hemi - z archiwum Auto Świata

Chryslera 300C w wersji kombi i z silnikiem V8 testowaliśmy w 2005 roku, krótko po tym, jak auto pojawiło się na europejskim rynku. Był to typowy amerykański samochód, ale nie wszyscy wiedzieli, że ma europejskie korzenie – zbudowano go na płycie podłogowej Mercedesa klasy E (W 211) i na rynek europejski produkowano w zakładach w Grazu, w Austrii.

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory
Co warto kupić

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory

W luksusowym segmencie modeli z nadwoziem kombi nie jest zbyt dużo, ale za 30-40 tys. zł można znaleźć coś interesującego – co ciekawe, nie tylko wśród aut niemieckich marek

Prestiżowe dziesięciolatki
Używane

Prestiżowe dziesięciolatki

Nowy samochód klasy wyższej to bardzo duży wydatek. Ale już po kilku latach jego cena jest zdecydowanie bardziej przystępna. Właścicielem dużej dziesięcioletniej limuzyny możesz się stać nie dysponując nawet 20 tys. złotych. Którą warto wybrać? Jak wypada trwałość takich egzemplarzy?

Limuzyny z drugiej ręki - luksus na każdą kieszeń?
Co warto kupić

Limuzyny z drugiej ręki - luksus na każdą kieszeń?

Gdy są nowe, kosztują fortunę, a na rynku wtórnym może je kupić niemal każdy – oto 19 limuzyn od 6 do 49 tys. zł

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Chrysler 300C – amerykański sen
Auto Świat

Chrysler 300C – amerykański sen

Amerykańska motoryzacja nigdy nie szła na kompromis. Olbrzymie samochody o zwrotności tankowca, mnóstwo chromu, potężne silniki i emisja CO2 na poziomie niewielkiego państwa. Zrodziło się pytanie - jak to sprzedać w Europie?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.