A więc tam, gdzie powstają pojazdy Jeep Grand Cherokee, Chrysler Voyager oraz Grand Voyager z ekskluzywnym systemem aranżacji siedzeń i schowków Stow'n Go - wytwarzana jest obecnie także pełna gama modelowa samochodów 300C Sedan i Touring.

W oprzyrządowanie produkcji i wyposażenie spawalni Chrysler Group (wchodzący w skład DaimlerChrysler AG) i Magna Steyr zainwestowały kwotę 30,7 mln euro. Było to uzupełnienie niedawnej przebudowy spawalni i lakierni oraz istotnego podniesienia elastyczności produkcji pod kątem wytwarzania nowych modeli.

Dzięki uruchomieniu trzeciej zmiany, 300C Sedan i Touring powstawać będą w tej samej spawalni, która wytwarza nadwozia Grand Cherokee. Linie wyposażenia, zespołów podwozia oraz montażu finalnego będą wspólne dla wszystkich pojazdów Chrysler Group produkowanych w Magna Steyr. Przy montażu pojazdów Chrysler i Jeep pracować będzie 2000 osób, z czego 600 zostało zatrudnionych specjalnie do produkcji gamy 300C.

Magna Steyr Graz produkować będzie kilka odmian 300C Sedana i Touringa, m.in. wersje przeznaczone dla ruchu prawo- i lewostronnego, z napędem na koła tylne oraz wszystkie koła (Touring AWD), wersję wyczynową SRT8 oraz - pod koniec 2005 roku także i wersję wyposażoną w silnik Diesla.

W Europie i na innych rynkach światowych (poza Ameryką Północną) Chrysler 300C dostępny jest z trzema silnikami benzynowymi do wyboru. Podstawową jednostką jest V6 o pojemności 2,7 litra. Ekonomiczny silnik 3,5-litrowy V6 rozwija jeszcze wyższą moc i osiągi. Dla amatorów najlepszych osiągów przeznaczony jest silnik 5,7 HEMI V8 z systemem zmiennej pojemności czynnej MDS, który podnosi ekonomię paliwową podczas spokojnej jazdy.

Pojazdy Chrysler Group powstają w Magna Steyr Graz od 15 lat - Voyager od roku 1992 a Grand Cherokee od 1994. W tym czasie łączna produkcja obu modeli wyniosła niemal 850.000 sztuk.

Amerykańska produkcja samochodów Chrysler 300/300C odbywa się w kanadyjskim zakładzie Brampton Assembly Plant w Ontario.