Łącznie nabywców w polskich salonach znalazło 570 egzemplarzy Porsche (w 2009 r. 324 sztuki). Największą popularnością cieszy się model Cayenne, którego sprzedano w liczbie 323 egzemplarzy. Potem w statystykach występuje najnowsza Panamera, która znalazła 129 klientów.

W następnej kolejności Polacy kupowali Porsche 911 (99 sprzedanych sztuk). Najmniej egzemplarz z polskich salonów wyjechało modeli Boxster (10 egz.) oraz Caymana (9 egz.).

W Polsce istnieją cztery oficjalne salony dilerskie Porsche, należące do dwóch firm: KPI Retail Sp. z o.o. z centrum w Warszawie i Poznaniu oraz Lellek s.j. Z salonami w Sopocie i Katowicach.

"Rekordowe wyniki dowodzą w sposób bezdyskusyjny, że Porsche w Polsce jest w świetnej kondycji mimo ogólnoświatowych tendencji na rynkach motoryzacyjnych w wielu krajach, jakie można było zaobserwować w 2010. Chcemy kontynuować tę pomyślną tendencję w nadchodzącym okresie" - powiedział Maciej Janiszewski, Dyrektor zarządzający Porsche Polska.

Źródło: KPI Sports Cars