Logo
Dębica Passio 2 w niekonwencjonalnej reklamie (wideo)

Dębica Passio 2 w niekonwencjonalnej reklamie (wideo)

Robert Rybicki
Robert Rybicki

wypuściła na rynek nową oponę Dębica Passio 2, następczynię najchętniej kupowanej opony letniej w Polsce. Obok klasycznych działań marketingowych (kampania TV i POS w toku), firma przygotowała krótki film, który ma w interesujący sposób pokazać praktyczne zalety nowej opony.Opony to produkt, który trudno jest zaprezentować w interesujący sposób, nie odwołując się wyłącznie do emocji.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Opony
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium