Logo
EVTestyFord E-Transit Van 350 RWD 67 kWh - w sam raz dla kuriera

Ford E-Transit Van 350 RWD 67 kWh - w sam raz dla kuriera

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Silnik Diesla w dostawczaku wydaje się oczywistym wyborem. Ford jednak stworzył elektrycznego Transita. Nie jest to na pewno opcja dla każdego. W teście sprawdzamy, jakie ma wady i zalety.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Ford E-Transit Van 67 kWh L3H2
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Ford E-Transit Van 67 kWh L3H2
  • Mimo dużej wagi E-Tranista (2,5 t) można obciążyć niemal tonowym ładunkiem.
  • Szybki start zapewnia 184-konny elektryk o sporym momencie obrotowym (430 Nm).
  • Zalety E-Transita doceniła firma GLS, która zamówiła już 100 aut.
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Choć graniczna data zakończenia produkcji samochodów spalinowych przypada na 2035 rok, to wielu producentów znacznie wcześniej chce w pełni zelektryfikować paletę swoich pojazdów. Jedną z marek jest Ford, który zapowiedział pełną elektryfikację samochodów osobowych w Europie do 2030 roku. Jednocześnie firma postawiła sobie inny ambitny cel, by do 2035 r. wszystkie jej zakłady produkcyjne w Europie, a także dostawcy i niezbędna logistyka, były neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium