Logo
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Ford Mustang Mach-E 351 KM AWD 98 kWh 2022 r. 1 generacja

Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh – Emocjonujący elektryk, który robi "setkę" w 5,8 s – Test długodystansowy cz. 1

Ford Mustang Mach-E 351 KM AWD 98 kWh 2022 r. 1 generacja
Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Rozpoczynamy półroczny test elektrycznego Forda Mustanga Mach-E. W pierwszym odcinku przyjrzymy się, jakie ma walory praktyczne i którą wersję warto wybrać, a także podzielimy się wstępnymi wrażeniami z jazdy. Nasze uwagi na temat Forda Mustanga Mach-E poznacie w kolejnych odcinkach; na razie, po miesiącu użytkowania, są one bardzo pozytywne.

  • elektryczny Mustang robi "setkę" w 5,8 s, ale nie brzmi rasowo jak spalinowa wersja.
  • Mach-E ma wiele akcentów stylistycznych nawiązujących do kultowego coupé
  • Latem na pierwszych 2500 km zużycie prądu wyniosło 21 kWh (zasięg 420 km)
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Panuje powszechna opinia, że elektryki są nudne. Nie emitują przecież rasowych dźwięków ani wibracji (patrz test Alpine A110 GT na str. 24-25), ze względu na dużą masę są ociężałe w prowadzeniu, choć mocą i osiągami przerastają usportowione samochody ze spalinowymi jednostkami R6 czy V8. Czy mogą więc dawać kierowcy frajdę z prowadzenia, zwłaszcza z nadwoziem SUV? Przekonamy się o tym, testując Mustanga Mach-E w 351-konnej wersji AWD, wyposażonej w mocny akumulator o pojemności 98 kWh.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu