Auto Świat EV Testy Taką hybrydą można jeździć z przyjemnością. Test Mercedesa C 300 e

Taką hybrydą można jeździć z przyjemnością. Test Mercedesa C 300 e

Autor Rafał Sękalski
Rafał Sękalski

Jak na auto ładowane z gniazdka zapewnia wyróżniający się zasięg na prądzie, a do tego bardzo dobre osiągi i komfort luksusowej limuzyny. Czy nowy Mercedes C 300 e naprawdę "umie w hybrydy"?

Mercedes C 300 e
Zobacz galerię (14)
Auto Świat / andrzej kondratczyk
Mercedes C 300 e
  • W wersji hybrydowej pług-in klasa C dysponuje mocą systemową 313 KM
  • W trybie elektrycznym zasięg auta w cyklu WLTP to nawet 108 km. W naszym teście niewiele mniej
  • Pełne elegancji i dynamiki nadwozie zwraca uwagę, a oczywiste podobieństwo do flagowej klasy S potęguje tylko wrażenie wyjątkowości
  • Ten test pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz.

Mercedes klasy C w najnowszym wydaniu zadebiutował w ubiegłym roku i bez wątpienia może być zaliczany do czołówki segmentu premium. Pełna paleta nadwoziowa, bogaty wybór wersji silnikowych i nowoczesne, bogate wyposażenie to jego oczywiste atuty. Dostępna od kilku miesięcy w palecie modelu nowa wersja hybrydowa plug-in może dodatkowo przekonać do marki klientów, którzy cenią ekologiczne rozwiązania, ale wzbraniają się jeszcze przed czystymi elektrykami. Zresztą jazda na prąd to niejedyna zaleta tego modelu.

Autor Rafał Sękalski
Rafał Sękalski