Podczas salonu samochodowego w Sao Paulo zaprezentowano najnowsze wcielenie Fiata Bravo. Model ten w ostatnich latach nie cieszy się w Europie spodziewanym przez producenta powodzeniem, ale w krajach Ameryki Południowej sprzedaje się całkiem nieźle.
Fiat tym razem testuje zmiany designu, które wkrótce mogą trafić także na rynek europejski.
Zmieniła się przede wszystkim przednia część pojazdu, która nabrała zdecydowanie lepszego wyglądu. Dynamiczniejszy wlot powietrza, centralnie umieszczone w nim logo marki, zmodyfikowany zderzak i nowe przednie reflektory – to elementy, które mają zmienić image.
Zmodyfikowana została także tylna część nadwozia oraz w znacznie mniejszym stopniu wnętrze pojazdu, które otrzymało nowy system multimedialny.
Do napędu zmodyfikowanego Fiata Bravo sprzedawanego w Brazylii oferowane są dwie jednostki napędowe do wyboru – czterocylindrowe benzynowe 1.8 16V i 1.4 T-Jet. Pierwszy może być dostępny z robotyzowaną pięciostopniową przekładnią Dualogic Plus, a T-Jet z sześciostopniową przekładnią C635, znaną z Alfa Romeo Giulietta.
Fiat Bravo produkowany jest w Brazylii od 2010 roku, a jego sukcesy rynkowe w tej części świata, mogą gwarantować długą przyszłość.