Filmy przedstawiają kamienie milowe marki, oddające zarówno jej dziedzictwo, jak i wybiegające w jej przyszłość.
Pierwszy: 60 „Portretów" to ukłon w stronę przeszłości, uznanie dla wielu osób i ważnych chwil, które kształtowały historię marki począwszy od 1941 roku: hasło „We don't make Jeep, you do" uznaje globalną prawdę, że prawowita spuścizna marki tkwi w ogólnoświatowej społeczności jej fanów, zwolenników i użytkowników. Od dzielnych żołnierzy II wojny światowej, po przekraczających granice bohaterów przeszłości i pionierów teraźniejszości, wszyscy mają do opowiedzenia niesamowitą historię o tym, jak Jeep dał im możliwość, by prowadzenie i jazdę samochodem odbierać zmysłami.
Przy dźwiękach oryginalnej muzyki, spot reklamowy „Portrety" wykorzystuje ponad 60 starannie wybranych zdjęć z całego świata, w tym portrety gwiazd (Marilyn Monroe, Jeff Goldblum, BB King, Aretha Franklin, Bobby Jones, Steve McQueen, Amelia Earhart) i słynne obrazy popkultury („Park Jurajski", „Terminator"), które „przeplatane są" kultowymi samochodami Jeep, aby wyrazić uznanie dla zarówno dla prawdziwego ducha marki, jak i ludzi, którzy stanowią jej uosobienie.
Podczas, gdy spot „Portraits" stanowi hołd dla przeszłości marki i jej twórców, klip reklamowy „4x4ever" jest hasłem wiodącym dla globalnej społeczności i wiernych zwolenników Jeepa ku przyszłości. W utworze muzycznym „4x4ever" napisanym specjalnie dla marki i wykonywanym przez artystę Sony Music, Morgana Dorra, na powrót zostaje wskrzeszona myśl, że 4x4 nie jest samochodem odpowiednim jedynie dla tych, którzy przemierzają historyczne szlaki Rubikonu, czy krainy Moab, nie uznając żadnych granic; w słowach piosenki odnajdujemy „ucieleśnienie duszy" samochodów terenowych i ich możliwości, które jednocześnie rozpalają marzenia i dążenia wszystkich poszukiwaczy przygód na całym świecie. „4x4ever" to kamień węgielny marki, opowiadający wspaniałą historię ponadczasowych możliwości wykraczających poza zwykły projekt, ukazując równocześnie, co znaczy przeżywać ideę 4x4 dziś i jutro i nigdy nie mówić nigdy.
Film reklamowy „Portrety" marki Jeep został stworzony we współpracy z nowojorską agencją Iris, natomiast reklama „4x4ever" została stworzona we współpracy z DDB Chicago.
Podążając śladem swego legendarnego 75-letniego dziedzictwa, Jeep jest marką prawdziwych SUV-ów o wiodących w swej klasie właściwościach terenowych, wysokim standardzie wykonania i wszechstronności użytkowania, adresowaną do ludzi poszukujących niezwykłych przeżyć z jazdy na szlaku swych podróży. Ideą Jeepa jest, poprzez ofertę szerokiej gamy samochodów zapewniających poczucie bezpieczeństwa i zaufania na każdym szlaku, nieustanne zaproszenie, by w pełni korzystać z życia.
Aktualna oferta marki Jeep obejmuje modele: Cherokee, Compass, Grand Cherokee, Patriot, Renegade, Wrangler i Wrangler Unlimited. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów na całym świecie, wszystkie modele sprzedawane poza Ameryką Północną dostępne są w wersjach dla ruchu prawo- i lewostronnego, napędzanych silnikami zarówno benzynowymi, jak i diesla.
Liczbą 1 237 583 sprzedanych samochodów Jeep, marka pobiła o 22% swój wcześniejszy światowy rekord z 2014 roku wynoszący 1 017 019 sztuk. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż 865 028 sztuk poprawiła o 25% wynik z 2014 roku wynoszący 692 348 sztuk.