Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Klasa d

Klasa d

Audi A4 kombi 2.0 TDI S-tronic - perfekcyjnie poprawne

Audi A4 kombi 2.0 TDI S-tronic - perfekcyjnie poprawne

W nowym Audi A4 kombi diabeł tkwi w szczegółach. Dopóki się do niego nie wsiądzie, nie widać za bardzo zmian względem poprzednika. Jednak za kierownicą łatwo się już je dostrzega. Do tego pedantyzm tu aż zaraża
Hyundai i40 kombi - jak zdobyć szczyt trwałości?

Hyundai i40 kombi - jak zdobyć szczyt trwałości?

Hyundai i40 kombi to dowód, że koreańczycy szybko się uczą i produkują coraz lepsze auta. Potwierdza to wynik Hyundaia w naszym teście na dystansie 100 tys. km. I nie ma się co dziwić, że europejscy rywale zaczęli traktować koreański koncern jako poważne zagrożenie. Coraz większe udziały w rynku, coraz wyższe lokaty w rankingach niezawodności
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi EDC - luksusy z górnej półki

Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi EDC - luksusy z górnej półki

Wentylowane fotele z funkcją masażu, regulowane zawieszenie i tylna oś skrętna to tylko część elementów, którymi Renault chce zachęcić do zakupu Talismana. W teście oceniamy praktyczność wersji Grandtour
Kia Optima kontra Renault Talisman - dwa diesle, 4 sprzęgła

Kia Optima kontra Renault Talisman - dwa diesle, 4 sprzęgła

Tytuł to nie pomyłka – do pojedynku stają dwa auta z dwusprzęgłowymi skrzyniami biegów. Jest to także starcie świeżo upieczonego lidera z przybyszem o tajemniczej nazwie i równie nieodgadnionym potencjale, który mamy zamiar przetestować
Więcej mocy i wigoru - test nowej Kii Optimy

Więcej mocy i wigoru - test nowej Kii Optimy

Kolejna generacja Kii Optimy pod względem stylistyki nie różni się diametralnie od poprzedniczki. Jednak test pokazał, że w kwestii wrażeń z jazdy oraz prowadzenia to zupełnie nowy samochód, a nie tylko lifting
Renault Talisman dCi 160 EDC6 - prowadzi się tak, jak chcesz

Renault Talisman dCi 160 EDC6 - prowadzi się tak, jak chcesz

Przykład Avantime’a i Vel Satisa pokazuje, że Renault zawsze miało ambicję produkowania aut dla indywidualistów. Talisman kontynuuje te aspiracje w klasie średniej premium. W teście – wersja ze 160-konnym dieslem
Japońska limuzyna za 15-20 tys. zł - którą wybrać?

Japońska limuzyna za 15-20 tys. zł - którą wybrać?

Te same narodowość i klasa, za to różne charaktery, wygląd i walory użytkowe. A jak wypadają trwałość oraz koszty serwisu i eksploatacji? Tym razem porównujemy cztery popularne japońskie limuzyny klasy średniej
Nowa Kia Optima - limuzyna łagodnie usposobiona

Nowa Kia Optima - limuzyna łagodnie usposobiona

Kia obiecuje, że nowa Optima pod każdym względem jest lepsza: bardziej komfortowa, obszerniejsza, nowocześniejsza pod względem asystentów jazdy. Naprawdę się udało?
Audi A4 Avant - nieźle wykombinowane

Audi A4 Avant - nieźle wykombinowane

Wady nowego Audi A4 Avant można policzyć na palcach jednej ręki, więc towarzystwo z segmentu premium powinno chyba zacząć się bać
Seat Exeo 2.0 TDI - czy warto kupić hiszpańskie Audi A4?

Seat Exeo 2.0 TDI - czy warto kupić hiszpańskie Audi A4?

Seat poszedł drogą na skróty – Exeo to nieco przerobione Audi A4 (B7), w którym nieznacznie zmieniono stylistykę. Ważne, że diesle mają wtrysk CR. Dlaczego ten model okazał się niewypałem?
Czytelnicy testują nową Toyotę Avensis

Czytelnicy testują nową Toyotę Avensis

Czy po liftingu Avensis zmienił się tak, że można go nazwać nowym modelem? Sprawdzamy to z naszymi Czytelnikami
Toyota Avensis 2.0 D4-D Prestige - elegancki sedan dla rodziny

Toyota Avensis 2.0 D4-D Prestige - elegancki sedan dla rodziny

Toyota od lat podąża własnymi ścieżkami. Może i jej modele nigdy nie wyznaczały trendów stylistycznych, ale miały i nadal mają to coś, za co pokochało je wielu zadowolonych kierowców
Modny i ekonomiczny - Ford Mondeo 2.0 Hybrid

Modny i ekonomiczny - Ford Mondeo 2.0 Hybrid

Mondeo Hybrid to pierwszy Ford tego typu na rynku europejskim. Producent zachęca niskim spalaniem w mieście. Poza tym samochód ma wiele innych zalet, m.in. świetny układ jezdny i ergonomiczną tablicę rozdzielczą.
Ford Mondeo 2.0 Hybrid - moda czy korzyści?

Ford Mondeo 2.0 Hybrid - moda czy korzyści?

Mondeo Hybrid to pierwszy Ford tego typu na rynku europejskim. Producent zachęca niskim spalaniem w mieście.
Mazda 6 2.5 Skyactiv - auto bliskie perfekcji

Mazda 6 2.5 Skyactiv - auto bliskie perfekcji

Mazda 6 to udany samochód, choć nie zawsze wygrywa testy porównawcze. Sprawdzamy najmocniejszy wariant benzynowy dostępny w modelu po liftingu
Z przyczepą już łatwiej - test Volkswagena Passata 2.0 TDI z systemem Trailer Assist

Z przyczepą już łatwiej - test Volkswagena Passata 2.0 TDI z systemem Trailer Assist

Volkswagen wprowadził do oferty Passata system Trailer Assist, ułatwiający manewrowanie przyczepą. Czy warto jednak wydać na niego ponad 2000 zł, a także prawie 4000 zł na fabryczny składany hak?
Bardziej sportowy czy praktyczny? Test Forda Mondeo 2.0 TDCi

Bardziej sportowy czy praktyczny? Test Forda Mondeo 2.0 TDCi

Mocny silnik wysokoprężny, automatyczna skrzynia biegów, a do tego praktyczne nadwozie typu kombi. W naszym teście sprawdzamy, jakim kierowcom najbardziej spodoba się tak skonfigurowany Ford Mondeo
Bardziej sportowy czy praktyczny? Ford Mondeo 2.0 TDCi

Bardziej sportowy czy praktyczny? Ford Mondeo 2.0 TDCi

Mocny silnik wysokoprężny, automatyczna skrzynia biegów, a do tego praktyczne nadwozie typu kombi. W naszym teście sprawdzamy, jakim kierowcom najbardziej spodoba się tak skonfigurowany Ford Mondeo.
215 tys. zł za Volkswagena Passata w „tedeiku”. Rozbój w biały dzień, czy uczciwa oferta?

215 tys. zł za Volkswagena Passata w „tedeiku”. Rozbój w biały dzień, czy uczciwa oferta?

Cena może szokować, ale to nie pierwszy lepszy Passat! Nasze auto testowe to Passat Variant Highline o mocy 240 KM, z napędem 4x4, skrzynią biegów DSG i kilkoma gadżetami (wycenionymi przez producenta na ok. 44 tys. zł) uprzyjemniającymi jazdę i upiększającymi auto.
Na każdą drogę i pogodę

Na każdą drogę i pogodę

Przy okazji niedawnego liftingu Mazda zdecydowała się wprowadzić do „szóstki” kombi napęd na obie osie. Poza tym dużym modyfikacjom poddano wnętrze, a wyposażenie wzbogacono o systemy asystujące
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech