Dla przykładu, Mercedes 170 V Cabrio A z 1938 roku należy do obecnego właściciela od 40 lat i w tym czasie zaliczył dziesiątki imprez dla aut zabytkowych, m.in. liczący 1100 km rajd alpejski „Alpenfahrt”. Z okresu międzywojennego pochodzi też luksusowy typ 290 (W 18) z otwartym nadwoziem. Ponadto na zlocie pojawiły się unikalne Adenauery w wersji kabriolet, w tym pierwszy z 65 wyprodukowanych egzemplarzy modelu 300d Cabriolet D (W 189) z 1958 r., limuzyna 600 (W 100) oraz bardzo cenione coupe i kabriolety należące do typoszeregu 111/112. Nie zabrakło również roadsterów z rodziny SL: od klasycznych modeli 190 SL (W 121) i Pagoda (W 113) do youngtimerów z serii 107, a także przedstawicieli młodszych pokoleń Mercedesów, takich jak 123 czy 126.
Wartość najbardziej unikalnych pojazdów biorących udział w zlocie szacuje się na ponad 4 mln zł.