Najstarszym autem, jakie pojawiło się na zlocie, był amerykański NASH z 1924 roku. Odbudowane perfekcyjnie przez kolekcjonera spod Warszawy wcześniej, w USA służyło jako... auto policyjne.
Nowym-starym autem, jakie niedawno pojawiło się w światku kolekcjonerskim, jest Mercedes 200 (W21) z 1935 r. kolekcjonera z Poznania. Auto wzbudzało duże zainteresowanie, a załoga – w strojach bawarskich – miała powody do dumy, gdyż została nagrodzona w konkursie elegancji.
Równie wielkie zainteresowanie zbudzał maleńki samochód BMW Isetta z 1960 r. To autko 2-osobowe, z nietypowo rozwiązanymi drzwiami (wchodzi się od przodu). Właściciel zapewniał, że mimo malutkich wymiarów auto jest wygodne.
Oprócz tego na zlocie pojawiły się auta z lat 50. 60. i 70. Załoga Wołgi M21 sedan przyjechała – na kołach – aż z Petersburga. Wyjechali z pucharem zdobytym w konkursie elegancji.
W galerii kilkanaście zdjęć najciekawszych aut zlotu.
Galeria zdjęć
Z lewej Mercedes 200 z 1935 r., po prawej NASH z 1924 r.
Mercedesy W107 (modele SL cabrio)
Dzieci też lubią klasyki
Amerykański Oldsmobile F32 z 1932 r. Samochód w latach 30. często używany przez mafię
Triumph 2000 z 1949 r.
Triumph oraz MG TD (białe, poprawej)
Aero – dwusuwowy samochód produkowany przed II wojną światową w Czechosłowacji
Klimatyczna załoga w Austinie Healeyu MK3 z 1968 r.
Janmniejsze auto rajdu – BMW Isetta z 1960 r.
Wystawa klasyków na rynku w Kazimierzu Dolnym i mini koncert
Na rynku w Kazimierzu Dolnym: Hillman z 1932 r. oraz Jaguar E-Type V12 z 1971 r.
Na promie z Kazimierza do Janowca – załoga BMW 315/1 Sport z 1934 r.
Konkurs elegancji – załoga Triumpha 2000 z 1949 r.
BMW 315/1 Sport z 1934 r.
Załoga Mercedesa 200 z 1935 r. z pucharem z 1. miejsce w konkursie elegancji
Załoga Aero podczas konkursu elegancji
Konkurs elegancji – załoga Citroena
Mercedes Ponton – przyjechał na kołach z Dortmundu
Konkurs elegancji – Wołga przyjechała na kołach z Petersburga