Trudno sobie wyobrazić brak marki Audi wśród wystawców największego spotkania miłośników prawdziwej motoryzacji, które już za tydzień rozpocznie się w Essen. Techno Classica Essen, to największa tego typu impreza na świecie.
Po raz pierwszy cztery pierścienie pojawiły się w 1932 roku, gdy powstała firma Auto Union AG. Wtedy to nastąpiło połączenie czterech znanych producentów niemieckich – Audi, DKW, Horch i Wanderer, co symbolizują cztery pierścienie w logo. Przypomnienie tych wielkich marek i ich najlepszych czasów stało się pretekstem do stworzenia ekspozycji przypominającej „75 lat czterech pierścieni”.
Wśród eksponatów, które zaprezentowane będą w Essen zobaczymy m.in.Horcha 670 Sportcabriolet z 1932 roku, napędzanego 12-cylindrowym silnikiem o mocy 120 KM przy 3200 obr./min, będzie także Wanderem W 25 K Roadster z 1938 roku z silnikiem o mocy 85 KM przy 4000 obr./min, Audi 920 Cabriolet z 1939 roku napędzany 6-cylindrowym silnikiem o mocy 75 KM przy 3000 obr./min. Nie zabraknie także największego motocykla ery DKW, czyli DKW UL 700 z 1936 roku, który okazał się triumfatorem wielu wyścigów w 1937 roku.
Podczas IAA 1953 we Frankfurcie nad Menem nowością był samochód DKW 3=6 Typ F 91 (34 KM przy 4000 obr./min), który napędzany był 3-cylindrowym silnikiem dwusuwowym. W latach 1953-1955 sprzedano 72 600 egz. i był to wówczas wielki sukces rynkowy producenta.
Audi, to także wielkie sukcesy na trasach rajdowych, a więc Audi 80 GLE w wersji rajdowej z 1979 roku oraz Audi GLE triumfator w kategorii samochodów turystycznych w 1980 roku.