W tym roku takimi wisienkami na torcie były m.in.: Bugatti T40 z 1928 roku oraz Mercedes 300 SL Gullwing z 1954 roku. Do Ciechanowa dotarło (na własnych kołach lub na lawetach) blisko 60 zabytkowych pojazdów, w tym kilkanaście przedwojennych.
Najstarszymi autami zlotu były: Ford T oraz Oakland – oba z 1917 roku. Duże zainteresowanie wzbudzały też: Nash z 1930 roku, Ihle DKW z 1933 r., o rok młodsze BMW 315/1 Sport, Mercedes 230 z 1937 roku oraz BMW 327 z 1938 roku.
Z powojennych aut uwagę przyciągał Jaguar XK 120 z 1952 roku (zdobył tytuł najładniejszego samochodu zlotu). A oto galeria wybranych modeli ciechanowskiego zlotu.
Galeria zdjęć
Samochód Ihle - DKW z 1932 roku
Mercedes 230 z 1937 roku oraz para w strojach z lat 30. XX w.
Willys Overland z 1929 roku
Amerykański Oakland z 1917 roku. Jedno z dwóch najstarszych aut zlotu
Amerykański Oakland z 1917 roku
Bugatti T40 z załogą w strojach rajdowych
Amerykański pojazd wojskowy Dodge WC-52 z 1942 roku
Najstarszy pojazd zlotu - Ford T z 1917 roku
Auta na rynku w Ciechanowie
NASH z 1930 roku
Na trasie - widok z Mercedesa 230
Jaguar E-Type (niebieski) oraz Jaguar XK 120 (zielony)
BMW 327 z 1938 roku. Pojazd odbudowany w tym roku
Samochód NASH z 1930 roku przystrojony kwiatami polnymi
Konkurs elegancji
Jaguar XK 120 – najpiękniejszy zdaniem publiczności samochód ciechanowskiego zlotu
Bugatti T40 podczas pokazu elegancji
Pokaz elegancji – orkiestra dęta przygrywa publiczności
Bugatti T40 z 1928 roku. Jedyny egzemplarz Bugatti w Polsce
BMW DA3 Spezial z 1930 roku