Auto Świat Klasyki Po ile te klasyki? Aukcja w Warszawie

Po ile te klasyki? Aukcja w Warszawie

Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak

Aukcje samochodów klasycznych to w Polsce dopiero raczkujący temat, ale warto je śledzić. Dlaczego? Bo tylko tu poznać można prawdziwe transakcyjne ceny aut zabytkowych i klasycznych a także zobaczyć, co cieszy się rzeczywistym zainteresowaniem.

IMG_2423
Zobacz galerię (9)
Auto Świat / Jedynak Andrzej
IMG_2423

Czy Polska ma szansę rywalizować na rynku samochodów klasycznych? Zapewne nie, bo nie mamy tak chłonnego rynku jak np. Amerykanie. Co prawda nasi rzemieślnicy stają się potęgą na rynku renowacji samochodów, jednak auta trafiają tu zza granicy i - po naprawie - tam z powrotem są wywożone.

Letnia aukcja Ardor Auctions objęła 21 samochodów. 11 z nich ma szansę zmienić właściciela. Dlaczego ma szansę? Bo część transakcji była warunkowa, tzn. nie osiągnęły one ceny minimalnej i po aukcji warunki finansowe będą jeszcze negocjowane.

Oto wylicytowane pojazdy, pamiętajcie, że do ceny wylicytowanej należy dodać jeszcze opłatę aukcyjną (15 proc.):

AutoCena wywoławczaCena wylicytowana
Triumph GT6, 197335 000 zł48 000 zł
Opel GT, 197335 000 zł40 000 zł
Volvo P1800, 197070 000 zł80 000 zł
Jaguar XJ6, 198435 000 zł38 000 zł
MG MGB, 197640 000 zł55 000 zł
Austin 1100, 196818 000 zł19 000 zł
Triumph Spitfire, 196345 000 zł50 000 zł
Jaguar E-Type, 1968300 000 zł315 000 zł
Fiat 500, 197535 000 zł42 000 zł
Vespa GS 15014 000 zł14 000 zł
Wiatka WP-150 19618000 zł8000 zł
Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków