Nie podjęto jeszcze ostatecznej decyzji pod jaką marką będą sprzedawane samochody taniej marki Volkswagen Group. Nie wyklucza się ożywienia jednej z wielu nieistniejących niemieckich marek, ale również ze względow czysto marketingowych nowy model samochodu może być sprzedawany pod marką Volkswagen.

Będzie to globalny model, którego produkcja rozpocznie się w jednej z chińskich fabryk, co gwarantuje duży zbyt. Corocznie chiński rynek wchłania 3 mln tanich samochodów. W dalszej kolejności auta te będą sprzedawane w Brazylii, Rosji i Indiach. Wciaż nie podjęto decyzji o wprowadzeniu taniej marki do Europy, gdzie mogłaby odebrać klientów Seatowi i Skodzie.

Volkswagen chciałby sprzedawać nowe auto jak najtaniej, a więc w przedziale od 5 tys. do 10 tys. euro. Planowane są trzy wersja nadwozia – mały sedan, kombi i MPV.