Rok 2010 zakończył się dla Mazdy bardzo dobrymi wynikami. Od stycznia do końca grudnia nabywców znalazło 3 757 samochodów Mazda, co oznacza wzrost o 21% w porównaniu do roku 2009.
Najpopularniejszym modelem okazała się Mazda3 [1 266 sztuk], zaraz za nią uplasowała się Mazda6 [1166] i Mazda CX-7 [559]. Największy wzrost sprzedaży odnotowała Mazda CX-7 [145%] i Mazda3 [35%].
Seria limitowana Mazdy CX-9 w ciągu zaledwie miesiąca została wydana 135 klientom.
Model | Egz. |
Mazda2 | 470 |
Mazda3 | 1266 |
Mazda5 | 101 |
Mazda6 | 1166 |
Mazda CX-7 | 559 |
Mazda MX-5 | 60 |
Mazda CX-9 | 135 |
Razem | 3 757 |
Liczba autoryzowanych punktów dealerskich znacznie wzrosła (5 nowo otwartych punktów, w sumie 27 na koniec ubiegłego roku), dzięki czemu oferta nowych samochodów i usług serwisowych Mazdy jest teraz dostępna dla klientów z nowych województw. Współpraca dealerów z marką została pozytywnie oceniona w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych
– Mazda zajęła 3 miejsce w rankingu. Pozytywnie oceniam wyniki ubiegłego roku dla Mazdy. Sprzedaż wzrosła o ponad jedną piątą, rozwinęliśmy sieć sprzedaży, zwiększyliśmy udział rynkowy, coraz więcej klientów odkrywa ducha Zoom-Zoom w naszych samochodach. Cieszy mnie, że nasza marka zyskuje coraz większą rzeszę sympatyków i zbliżamy się do wyniku 10.000 Mazd jeżdżących po polskich drogach, sprzedanych przez naszych dealerów od oficjalnego startu w połowie 2008. Rok 2011 rozpoczął się dla nas intensywnie – ruszamy ze sprzedażą nowej Mazdy5, przygotowujemy się również do otwarcia czterech nowych punktów dealerskich – podsumowuje Łukasz Paździor, dyrektor generalny Mazda Motor Poland.