Przez ostatnie 12 miesięcy Hyundai sprzedał w Europie 362 110 samochodów osobowych (wzrost o 7,3 proc. w porównaniu z 2009 rokiem), z czego polscy klienci kupili 15 077 aut, co stanowi o około 1/5 więcej niż przed rokiem.

Jeszcze lepszą sprzedaż w 2011 roku mają zapewnić zupełnie nowe modele: sportowy Genesis Coupe, kompaktowe coupe Veloster, które w najbliższym czasie trafią do salonów. W drugiej połowie roku do oferty dołączy najważniejszy dla marki pod względem sprzedaży model i40. Następca Sonaty będzie występował w dwóch wersjach nadwozia: hatchback i kombi.

"Wzrost sprzedaży w 2010 roku jest efektem naszej strategii, której główne elementy to: koncentracja Dealerów na odbywaniu jazd testowych z Klientami, intensywne kampanie reklamowe, prowadzące do wzmocnienia kluczowych parametrów marki oraz ofensywa nowych produktów: ix35 (SUV segmentu C), Nowe i30 (segment C) oraz ix20 (MPV segmentu B). Nasz sukces zbudowały głównie modele z rodziny ‘i’, w tym odświeżony i30 oraz ix35. Niewątpliwym atutem jest oferowany na większość modeli naszej marki, unikalny program gwarancyjny 5-Year Triple Care (5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu, 5 lat assistance)” - powiedział Jerzy Koziński, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.

„W przyszły rok spoglądamy ambitnie. Planujemy zwiększyć sprzedaż o 10% i to pomimo prognozowanego przez nas spadku rynku oraz oczekujemy dalszego wzrostu siły marki, w którą będziemy inwestować. Zamierzamy także dalej rozwijać sieć dealerską i wprowadzać nowe produkty, pozwalające zaistnieć w segmentach i kanałach sprzedaży, w których dotąd nie byliśmy reprezentowani” – dodał Jerzy Koziński.