Modele Fire i Ice - zainspirowane najtrudniejszymi na świecie plenerami, w których Defendery zdobyły i ugruntowały swoją reputację samochodów solidnych i niezawodnych - łączą w sobie funkcjonalność Land Rovera z nową stylistyką.

Każda z limitowanych serii posiada własny, dwukolorowy schemat kolorystyczny. Barwy Defendera Fire to dominujący "Vesuvius" - płomienny, metaliczny pomarańcz oraz "Santorini" - metaliczna czerń na dachu, masce, centralnej maskownicy chłodnicy i nadkolach.

Land Rover Defender Ice Foto: Onet
Land Rover Defender Ice

W modelu Defender Ice ta sama odważna czerń kontrastuje z chłodną bielą "Alaska".

Nadwozia wyróżniają się pięcioszprychowymi "diamentowymi" obręczami kół z lekkiego stopu, czarnym orurowaniem bocznym, diodowymi lampami tylnymi z bezbarwnymi kloszami oraz oryginalną stylistyką lamp przednich.

Wnętrze modeli Fire i Ice są wykończone w sposób dopasowany do stylistyki nadwozia. Centralne moduły tapicerki foteli wykonane są z szarej Alcantary, boki - z czarnej skóry, a zagłówki posiadają wytłoczone logo Land Rover.

Centralna konsola przycisków pokryta jest tym samym pomarańczowym lub białym lakierem, co nadwozie, a całości dopełniają kontrastowe szwy na kierownicy, fotelach, schowku centralnym i wykładzinach podłogowych.

Dla klientów, którzy czują potrzebę jeszcze większej personalizacji swojego samochodu, przygotowano w ofercie wachlarz akcesoriów opcjonalnych, takich jak ochronny stelaż przedni z możliwością zamontowania wyciągarki i dodatkowych halogenów, komin podnoszący punkt poboru powietrza, aluminiowe płyty ochronne - także na błotniki, zestaw elementów ochronnych z czarnej blachy ryflowanej, bagażnik dachowy lub system relingów dachowych.

Limitowane modele Fire i Ice dostępne są w wersjach nadwozia Station Wagon 90 i 110. Ceny zaczynają się od 44200 euro brutto.

Na rynku polskim dostępnych będzie tylko 15 egzemplarzy modeli Defender Fire i Defender Ice, a na całym świecie planowana jest sprzedaż tylko 850 egzemplarzy. Produkcja rozpocznie się na początku lata.