Tym razem Peugeot chce dołączyć do oferty wersję hatchback i kombi 308 GTi. Model ten wykorzysta wiele elementów znanych już z konceptu 308 R jak m.in. przedni zderzak, duże otwory wlotu powietrza.

Do napędu przewidziano czterocylindrowy silnik benzynowy 1.6 THP o mocy 250 KM, a więc o 20 KM mniej niż coupé RCZ R, które napędza ta sama jednostka o mocy 270 KM.

Oprócz wersji hatchback Peugeot zamierza produkować model kombi 308 GTi SW. W tym segmencie szybkich kombi konkurencja nie jest jeszcze tak duża. O klienta walczą takie samochody jak m.in.: Skoda Octavia Combi RS i Ford Focus ST Kombi. Obaj konkurenci wykorzystują czterocylindrowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem o pojemności 2.0 l – Octavia – 220 KM, a Focus – 250 KM.

Nowy Peugeot 308 STi w wersji produkcyjnej trafi do sprzedaży w drugiej połowie 2014 roku. Pierwsza będzie wersja hatchback. Natomiast podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie (marzec 2014) odbędzie się premiera cywilnej wersji kombi.