Pakiet firmy Brabus nazwany B63 S obejmuje katalizator z lepszą przepustowością, nowy filtr powietrza oraz przeprogramowanie jednostki sterującej z możliwością wyboru map zapłonu i wtrysku. W wyniku przeprowadzonych modyfikacji moc wzrosła z 457 do 530 koni (390 kW), a moment obrotowy z 600 do 650 Nm.
Oczywiście poprawiła się również dynamika auta. Od 0 do 100 km/h Brabus przyśpiesza w 4,2 s (standardowe AMG w 4,5 s), a do 200 km/h w 13,1 s (wcześniej 14,5 s). Brabus umożliwia także wybór ustawienia ogranicznika prędkości – opcjonalnie może to być 300 lub 315 km/h.
W ofercie tunera nie brakuje dyferencjału o zwiększonym tarciu, 19-calowych kół z oponami Pirelli lub Yokohama w rozmiarze 235/35 i 265/30 (przód/tył) czy regulowanego zawieszenia. Do dyspozycji jest również wydajniejszy układ hamulcowy z tarczami o średnicy 380 mm i 12-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 360 mm i 6-tłoczkowymi zaciskami z tyłu.
Galeria zdjęć
1/7 Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
1/7
Żródło: Auto Świat
Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
2/7 Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
2/7
Żródło: Auto Świat
Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
3/7 Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
3/7
Żródło: Auto Świat
Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
4/7 Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
4/7
Żródło: Auto Świat
Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
5/7 Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
5/7
Żródło: Auto Świat
Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
6/7 Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
6/7
Żródło: Auto Świat
Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
7/7 Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
7/7
Żródło: Auto Świat
Brabus B63 S – kiedy AMG staje się za słabe
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.