Wzorując się na najciekawszych filmowych pościgach (m.in. z takich dzieł jak "Szybcy i wściekli", "Speed" oraz "Bad boys"), producenci z firmy Acclaim postanowili stworzyć symulację, w której gracze mogliby spróbować swych sił w równie emocjonujących wyścigach automobilowych. W "Burnout 2: Points of impact" dostępnych będzie 14 samochodów. Dodatkowo w grze ukryto jeszcze siedem aut, z których w pewnych okolicznościach będziemy mogli skorzystać. Znajdziemy wśród nich policyjne radiowozy, a nawet stuningowane auta pochodzące z lat 50. Areną wyścigów są oczywiście miejsca znane z filmów. Będziemy więc startować w sześciu amerykańskich sceneriach na 32 odcinkach. Między innymi na betonowych ulicach Los Angeles, na krętych serpentynach w Górach Skalistych oraz na gruntowych trasach w Nowym Meksyku. Jednym z trybów rozgrywki są pościgi z udziałem policji. Tu trafi się możliwość wyboru roli między uciekającym i ścigającym. Jako policjanci gonić będziemy radiowozem naruszających przepisy kierowców. Niestety, policyjny pojazd z reguły ustępuje osiągami samochodom przestępców. Jak zapewniają autorzy, "Burnout 2: Points of impact" obfitować ma w znane z kinowych popisów kaskaderskich skoki oraz wypadki. Najciekawsze, że po każdej stłuczce samochody, które uległy wypadkom, noszą ślady zderzeń. Niektóre części mogą nawet od nich odpaść w czasie jazdy, co będzie mieć wpływ na zachowanie się auta na drodze. Premiera gry planowana jest na koniec 2002 roku. Wymagania sprzętowe: Sony PlayStation 2
"Burnout 2: Points of impact"
Film zawsze był inspiracją dla twórców przeróżnych symulacji komputerowych. Nie inaczej było w przypadku autorów najnowszej gry samochodowej "Burnout 2: Points of impact".