Auto Świat Porady Eksploatacja Dlaczego nie warto kupować auta z fabryczną nawigacją?

Dlaczego nie warto kupować auta z fabryczną nawigacją?

Opel Zafira z nawigacją, rocznik 2008. Dostępna w serwisie płyta z najnowszymi mapami ma dane z 2014 roku, a kosztuje 698 zł. Bezczelność producenta? Nie, to standard w branży

Dlaczego nie warto kupować auta z fabryczną nawigacją?
Auto Bild
Dlaczego nie warto kupować auta z fabryczną nawigacją?

Osoby, które kilka lat temu kupowały nowy samochód, za fabryczną nawigację, wkomponowaną w deskę rozdzielczą, dopłacały od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Urządzenia te już dawno nie spełniają swojej funkcji, a są poważnym problemem. Dziś za nawigację też sporo się dopłaca, do wyjątków należą samochody klasy premium, w których system ten zwykle należy do pakietu innych zamówionych elementów. A jeśli trzeba dopłacić, to raczej w tysiącach niż setkach.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji