Standardowy silnik Golfa R o pojemności skokowej 2.0 l TFSI o mocy 270 KM i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm otrzymał aż 478 KM mocy i 610 Nm momentu obrotowego.
Specjaliści uzyskali to m.in. dzięki zmianie turbosprężarki, modyfikacji układu wtryskowego, oprogramowania oraz zamontowaniu nowego układu wydechowego. Po takich modyfikacjach Golf R osiąga prędkość maksymalną 291 km/h, która jednak jest ograniczona elektronicznie.
Przy takich zmianach nie mogło zabraknąć nowego zawieszenia oraz skuteczniejszych hamulców.
Niemiecki tuner nie podaje jednak ceny takich modyfikacji.
Galeria zdjęć
1/4 Jeszcze mocniejszy VW Golf R
1/4
Żródło: Auto Świat
Jeszcze mocniejszy VW Golf R
2/4 Jeszcze mocniejszy VW Golf R
2/4
Żródło: Auto Świat
Jeszcze mocniejszy VW Golf R
3/4 Jeszcze mocniejszy VW Golf R
3/4
Żródło: Auto Świat
Jeszcze mocniejszy VW Golf R
4/4 Jeszcze mocniejszy VW Golf R
4/4
Żródło: Auto Świat
Jeszcze mocniejszy VW Golf R
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.