Logo

"NASCAR Racing 2003 Season"

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Na szczęście przygotowano kilka ułatwień, z jakimi nie mamy do czynienia w prawdziwych wyścigach - pomoc w kierowaniu autem, hamulce z ABS--em czy zaznaczanie na asfalcie idealnego toru jazdy to opcje, które ułatwią nieco walkę z przeciwnikami.Dodano także nową opcję sztucznej inteligencji przeciwników - Adaptive AI. Po uaktywnieniu jej zawodnicy kontrolowani przez komputer będą dopasowywać swój styl jazdy do naszych umiejętności. Dzięki temu w trakcie całego wyścigu będziemy walczyć z kolejnymi autami.Wyścigi NASCAR rozgrywane są z reguły na torach owalnych. W grze odwzorowano wszystkie trasy, na jakich ścigają się zawodnicy w Winston Cup. W porównaniu z poprzednimi częściami gry poprawiono nieco oprawę graficzną - "NASCAR 2003" wykorzystywać ma możliwości najnowszych kart graficznych, dzięki czemu zobaczymy nawet najmniejsze nierówności nawierzchni toru. Dodatkowo rozbudowano całą otoczkę wyścigów - wokół tras krążyć będą helikoptery stacji telewizyjnych, a w boksach krzątać się mechanicy pracujący przy samochodach. Polska premiera gry miała miejsce w marcu tego roku.Wymagania sprzętowe: Pentium III 1000MHz, 128MB RAM, 32MB RAM akcelerator 3DDystrybutor: Play It!, Bielsko-Biała

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu