Na dodatek dzięki połączeniu dwóch głośników w jednej obudowie mogą dostarczyć wrażeń, jakie zapewnia porządny zestaw dwudrożny z oddzielnymi głośnikami wysokotonowymi i średnioniskotonowymi. Najnowszą propozycją jest seria CS renomowanego JBL-a.Amerykanie przygotowali sprzęt według sprawdzonej recepty. Do wyboru są zaledwie cztery modele w najpopularniejszych rozmiarach, dzięki czemu nie powinno być problemu z dopasowaniem głośników do miejsc montażowych przygotowanych przez producentów aut. Wszystkie mają wspólne rozwiązania techniczne. Charakterystyczne dla serii CS są zatem membrany Plus One o powiększonej powierzchni. Dzięki temu, że zostały wykonane z polipropylenu, można je stosować w drzwiach bez obaw o uszkodzenie wskutek wilgoci. Aby nadać im oryginalny wygląd, zastosowano materiał o strukturze oczkowej. Nie ma on wpływu na jakość dźwięku, ale na estetykę. Membrany średnionisko-tonowych zawieszono na gumowym resorze. Dla użytkownika oznacza to dłuższą eksploatację. Piankowe zawieszenie, choć wygląda efektownie, niszczy się szybciej niż guma.JBL w przypadku serii CS nie żałował metalu. Kopułki głośników wysokotonowych wykonano z tytanu. Można zatem spodziewać się bardziej ostrego i wyraźnego brzmienia sopranów. Kosze głośników wykonano natomiast ze stali. Cenniejsza jest natomiast stalowa maskownica. Ma ona większą wytrzymałość niż plastikowa. Jeśli zatem konieczne będzie zastosowanie jej, nie ma się nad czym zastanawiać. Łatwiej zaakceptować nieco wgniecioną metalową maskownicę niż uszkodzoną membranę głośnika.
Przezroczysty subwoofer
Głośniki koaksjalne to rozwiązanie kompromisowe. Łatwo je zamontować w samochodzie i nie kosztują zbyt wiele.