Mechanicznie prawie nie różniły się one od angielskiego oryginału, ale nadwozia projektowane były pod kątem upodobań rynku francuskiego. W 1932 r. firma wprowadziła do produkcji model z własnym silnikiem o pojemności 1097 ccm. Potem przyszła kolej na samochody Supertraction z przednim napędem budowane na licencji Adlera. Równolegle budowano małe Super 5 z silnikiem 747 ccm. Po wojnie Rosengart wypuścił na rynek model Supertrahuit z amerykańskim silnikiem Mercury V8 o pojemności 3917 ccm. Auto to doprowadziło firmę do bankructwa. Rosengart zniknął ostatecznie z rynku w 1955 r. Jednym z modeli, które miały uratować firmę, był prezentowany Ariette. Powstał on w 1950 r. Miał dolnozaworowy, rzędowy, 4-cylindrowy silnik o pojemności 747 ccm i mocy 21 KM. Pozwalał osiągnąć prędkość 95 km/h. Karoseria zaprojektowana przez Charbonneaux zyskała przydomek "ponton Rossengarta".