Jednak w połowie lat 40. zainteresowano się w niej samochodami. Pierwszy prototyp auta z aerodynamicznym, jak na firmę lotniczą przystało, nadwoziem zaprezentowano w 1946 r. Był to model nazwany 92.001. Zbudowano tylko 3 prototypy, które w ramach badań przejechały 530 tys. km. Model 92, który trafił oficjalnie do seryjnej produkcji, został zaprojektowany przez Sixten Sasona w 1947 r. Budowę rozpoczęto w 1950 r. W tym też roku przygotowano pierwszą serię 1246 egzemplarzy.Samochód napędzany był dwusuwowym, dwucylindrowym silnikiem DKW o pojemności 764 ccm i mocy 25 KM. Napęd za pośrednictwem trzystopniowej skrzyni biegów przenoszony był na koła przednie. Pojazd mógł zadowolić wszystkich użytkowników swymi osiągami. Prędkość maksymalna dochodziła do 105 km/h, a zużycie paliwa nie przekraczało 7 l/100 km. Taki był początek produkcji w firmie, która dziś znana jest z budowania luksusowych, solidnych i prestiżowych samochodów.