Logo

"Sega GT 2002"

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Sama gra jest rozwinięciem wcześniej przygotowanego i sprzedawanego z powodzeniem produktu na konsolę Dreamcast. Właściwie można mówić o swego rodzaju przetłumaczeniu rozgrywki z "języka" charakterystycznego dla Dreamcasta na "mowę" Xboksa. Największym atutem nowego tytułu jest ogromna liczba dostępnych pojazdów. Jak zapewniają autorzy, znajdziemy ich tu prawie 125. Każdy z samochodów ma być wirtualną kopią auta istniejącego w rzeczywistości. Według twórców gry pamiętano o przeniesieniu do pamięci konsoli nie tylko parametrów technicznych poszczególnych pojazdów, ale także danych dotyczących ich zachowania w czasie jazdy. Dodatkowo do każdego z samochodów będziemy mogli dokupywać zestawy modyfikujące jego parametry. W serwisie przed treningiem można montować na pojeździe spoilery, obniżać i utwardzać zawieszenie, instalować dodatkowe elementy do silnika. Oczywiście nic za darmo. Pieniądze zarobić można zaś, wyłącznie wygrywając w kolejnych startach. Jeśli będziemy na początku przegrywać, nasze szanse w kolejnych starciach zmaleją, bo inni unowocześnią swoje auta. W "Sega GT 2002" pojawi się tryb kariery. Wygrywając wyścigi, zdobywamy pieniądze na coraz to nowsze i szybsze samochody. A w wirtualnym garażu będziemy mogli obejrzeć wszystkie posiadane przez nas pojazdy oraz zdobyte trofea. Premiera gry powinna odbyć się jesienią 2002 roku.Wymagania sprzętowe: konsola Microsoft Xbox

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu