Tuner Steeda ze Stanów Zjednoczonych Ameryki zaprezentował podczas targów Performance Racing Industry Show w Orlando na Florydzie zmodyfikowanego Forda Mustanga GT. Podstawowe linie stylistyczne pozostały bez zmian, jednak zmieniono przód, zamontowano listwy progowe, na klapę bagażnika dodano skrzydło, a całość podkreślono czarno-pomarańczowym lakierowaniem. Pod przednim zderzakiem pojawiła się dodatkowa nakładka, a pod tylnym nie można nie zauważyć dwóch okrągłych chromowanych końcówek wydechu. Doskonałą przyczepność zapewniają 18-calowe koła z 5-ramiennymi obręczami ze stopów lekkich.
Pod maską znajduje się widlasty silnik V8 4,6 l, który oferuje moc 221 kW (300 KM) przy 5750 obr./min. Zestaw wzmacniający Steeda Ultimate Power-Pak zapewni jednostce kolejne 48 KM. Do mocnego silnika dostosowano zawieszenie, które otrzymało sztywniejsze sprężyny i amortyzatory, przez co zmniejszono także prześwit. Modyfikacjom poddano także układ hamulcowy, na przedniej osi zamontowano tarcze 356 mm, z tyłu rozmiar 330 mm.
Galeria zdjęć
1/7 Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
1/7
Żródło: Auto Świat
Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
2/7 Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
2/7
Żródło: Auto Świat
Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
3/7 Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
3/7
Żródło: Auto Świat
Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
4/7 Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
4/7
Żródło: Auto Świat
Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
5/7 Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
5/7
Żródło: Auto Świat
Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
6/7 Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
6/7
Żródło: Auto Świat
Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
7/7 Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
7/7
Żródło: Auto Świat
Steeda Q335 Club Racer: trochę inny Mustang
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.