• TUNER: Dobry odbiór. Szybkie wyszukiwanie rozgłośni.WZMACNIACZ: Dostosowuje brzmienie do poziomu hałasu.ODTWARZACZ: Zmieniacz CD zintegrowany z radiem. MP3. STEROWANIE: Umożliwia regulację głośności, zmianę stacji radiowych i nagrań, a także wybór źródła dźwięku.
  • TUNER: Łatwy dostęp do zaprogramowanych stacji radiowych. WZMACNIACZ: System korekcji dźwięku przestrzennego LOGIC 7. Dodatkowe wejścia A/V.ODTWARZACZ: Kompatybilny z CD audio, MP3 i DVD.STEROWANIE: Komfortowe, wielofunkcyjne sterowanie umieszczone na kole kierownicy.
  • TUNER: Przeciętna czułość odbiornika radiowego. WZMACNIACZ: Procesor dźwięku przestrzennego Logic 7. Wejścia audio i wideo w standardzie. ODTWARZACZ: Kompatybilny z płytami DVD, CD oraz plikami muzycznymi MP3.STEROWANIE: Dobre i wygodne na kole kierownicy.
  • TUNER: Łatwy dostęp do stacji radiowych. Dobry odbiór. WZMACNIACZ: Prosta cyfrowa korekcja dźwięku.ODTWARZACZ: Kompatybilny z plikami muzycznymi MP3. STEROWANIE: Wielofunkcyjny pilot w kierownicy ułatwia korzystanie z radia i komputera.
  • TUNER: Czułość odbiornika radiowego nie budzi zastrzeżeń. WZMACNIACZ: System cyfrowej korekcji dźwięku z efektami przestrzennymi. ODTWARZACZ: Ze zmieniaczem płyt. Kompatybilny z MP3.STEROWANIE: Pilot umieszczony w kierownicy.
  • TUNER: Bardzo dobra czułość odbiornika radiowego. WZMACNIACZ: System korekcji dla różnych rodzajów nadwozia samochodu. ODTWARZACZ: Sprzęt dostosowany do odczytu plików MP3. STEROWANIE: Brak dodatkowego pilota w kierownicy.
  • TUNER: Czułość odbiornika radiowego – tylko przeciętna. WZMACNIACZ: System automatycznego dostosowania głośności do prędkości samochodu. ODTWARZACZ: Możliwość odtwarzania plików MP3 podczas korzystania ze zmieniacza. STEROWANIE: Komfortowe sterowanie na kole kierownicy.

Komfort sterowania: rozwiązania stosowane przez producentów aut są wciąż bezkonkurencyjneTrudno narzekać na wygodę sterowania i komfort obsługi seryjnego nagłośnienia. Producenci niemal do perfekcji opanowali sztukę projektowania sprzętu. Montowane są radioodtwarzacze o coraz większej powierzchni panelu czołowego. Łatwiej na nim zmieścić odpowiednio duże przyciski, które bez problemu wciśniemy palcem podczas jazdy. Coraz częściej oferowane jest także poręczne sterowanie radiem w kole kierownicy. Zwykle wykorzystuje się je do zmiany odtwarzanych nagrań, stacji radiowych oraz poziomu głośności. Rzadziej spotkamy urządzenia wielofunkcyjne (Mercedes, Opel), które przydadzą się także do korzystania z możliwości pokładowego komputera samochodu. Nagłośnienie jest coraz lepsze. Stosuje się dodatkowe głośniki wysokotonowe i niskotonowe. Pojawia się także coraz Więcej sprzętu DVDJeszcze kilka lat temu producenci samochodów traktowali system czterech głośników niemal jako synonim luksusu. Obecnie jest już znacznie lepiej. Minimum to zwykle komplet sześciu głośników, z których cztery instalowane są z przodu. Najczęściej montuje się zestawy złożone z głośników średnioniskotonowych i wysokotonowych, które w porównaniu z tanimi wersjami szerokopasmowymi charakteryzuje znacznie lepsza jakość dźwięku. Poprawiono brzmienie najniższych tonów, które jeszcze do niedawna stanowiło piętę achillesową większości fabrycznych kompletów. Udało się to osiągnąć dzięki montażowi głośników niskotonowych. Zwykle im większe, tym lepiej. Obecnie jedne z największych znajdziemy w produktach amerykańskiej firmy Rockford Fosgate (głośniki montowane w autach Citroëna, Mitsubishi i Peugeota). Powszechnieją systemy multimedialne. Zestawy z odtwarzaczami filmów DVD i monitorami dla pasażerów jadących z tyłu można znaleźć w ofercie wielu producentów aut. Niestety, wciąż są to dość kosztowne rozwiązania (dopłata nawet ponad 10 tys. zł!).