Logo
PoradyEksploatacjaUtrata powietrza w kołach? Nie licz na TPMS, licz na siebie!

Utrata powietrza w kołach? Nie licz na TPMS, licz na siebie!

  • Kontroluj ciśnienie powietrza w kołach raz w miesiącu lub wtedy, gdy pojawią się objawy usterki
  • Jeśli masz w samochodzie pośredni system TPMS (z przyciskiem "SET"), resetuj go zawsze po dopompowaniu kół
  • Reaguj natychmiast na sygnał układu TPMS o usterce, nawet jeśli często pojawiają się fałszywe alarmy
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

System TPMS (Tire Pressure Monitoring System – układ kontroli ciśnienia w kołach) wcale nie musi wykorzystywać czujników z radiowymi nadajnikami umieszczonymi w kołach. Czujniki podwyższają koszt produkcji auta i są uciążliwe w eksploatacji, dlatego producenci samochodów coraz częściej decydują się na tańszą wersję układu, która obywa się bez nich. To, że w kole jest za mało powietrza, można przecież ocenić po tym, że zmniejsza się jego średnica, prawda?

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo
Udostępnij:
Autor Maciej Brzeziński
Pasjonat technologii, prywatnie także zapalony kolarz
Pokaż listę wszystkich publikacji
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium