„Klosz” to niezbyt precyzyjne określenie w tym przypadku. Wnętrze reflektora jest zwykle osłonięte przezroczystym poliwęglanem, który z jednej strony zapewnia dopasowanie do aerodynamicznego kształtu nadwozia, a z drugiej – nie zatrzymuje snopu światła generowanego przez reflektor. Poliwęglan ma jednak tendencję do rysowania się i utleniania.

Pierwsze następuje zarówno od uderzeń kamyczków pryskających spod kół innych samochodów, jak i wskutek działań samego kierowcy: przecierania zabrudzonych reflektorów suchą szmatką lub ręcznikiem papierowym oraz podczas energicznego skrobania ich zimą. Z kolei utlenianie się powodują promienie UV emitowane przez promienie słoneczne oraz związki soli, stosowane zimą do odśnieżania jezdni. Zmatowiały i porysowany „klosz” reflektora nie tylko wygląda nieestetycznie, ale także ogranicza widoczność nocą nawet o 40%, rozpraszając snop światła.

Markowy, nowy reflektor to znaczący wydatek, a zakup i wymiana dwóch to już poważna inwestycja. W opakowaniu zestawu do renowacji Philips znajduje się wszystko, co potrzebne do usunięcia zmatowień, smug i przebarwień. Co ważne – nie trzeba używać żadnych elektronarzędzi. Jest to możliwe dzięki zaawansowanej technologii, która umożliwia osiągnięcie profesjonalnego efektu w czterech krokach, w ciągu około niż 30 minut.

Zestaw do regeneracji reflektorów
Zestaw do regeneracji reflektorów

W skład zestawu wchodzą:

- 1 fiolka środka do wstępnego czyszczenia na bazie wody (29,5 ml);

- 1 fiolka środka do czyszczenia/polerowania (29,5 ml);

- 1 fiolka nabłyszczacza/wosku (29,5 ml);

- 1 arkusz papieru ściernego 600 (gruboziarnisty);

- 1 arkusz papieru ściernego 1500 (średnioziarnisty)

- 1 arkusz papieru ściernego 2000 (drobnoziarnisty);

- 10 papierowych ręczników;

- 1 para rękawic (rozmiar uniwersalny).

Dodatkowo, po użyciu zestawu powierzchnia kloszy zostaje zabezpieczona przed działaniami promieni UV. Trwałość warstwy zabezpieczającej określono aż na dwa lata, co również oznacza czas, po którym czynność powinna zostać powtórzona.