Elementy instalacjipracujące pod wysokim ciśnieniem ( a takim jest zbiornik) podlegają wysokim rygorom produkcyjnym. Rygory te potwierdzane są przez producenta zbiornika stosownym certyfikatem. Aktualnie obowiązujący regulamin wymaga aby wszystkie elementy instalacji LPG były homologowane i oznaczone numer homologacyjnym rozpoczynającym się od symboli 67R01.... . W przypadku instalacji CNG numer homologacyjny rozpoczyna się od symboli 110R00.... . Jedynie producent zbiornika może wydać duplikat certyfikatu. Najczęściej wiąże się to z drobną opłatą. Bez certyfikatu nie samochód nie "przejdzie" przeglądu technicznego. Na tymniestety nie koniec Pańskich problemów. Po zdobyciu dokumentu należy się udać do TDT aby uzyskać dopuszczenie zbiorników do stosowania w naszym kraju. Jeśli producent zbiorników nie uzyskał takiego dopuszczenia to należy liczyć się z większymi kosztami.PozdrawiamMariusz Mroczek